کسب تاییدیه بلوتوث توسط نوکیا ۵.۱ پلاس

497e42dfdaf8a8870e3665c0eb6a0f02
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کسب تاییدیه بلوتوث توسط نوکیا ۵.۱ پلاس

شرکت فنلاندی نوکیا و HMD پیشتر گوشی هوشمند جدید نوکیا ۵.۱ را معرفی کردند. اسمارتفونی که نسبت به مدل نخست یعنی نوکیا ۵ مدلی ارتقایافته و بالاتر است و تجربه کاربری بهتری را رقم می زند. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد مدل پلاس این گوشی هوشمند باشیم.

به تازگی آژانس بلوتوث تاییدیه ای را به گوشی هوشمند داده و احتمالا در آینده نزدیک باید شاهد رونمایی این میان رده خوش استایل شرکت فنلاندی باشیم که تاکنون نوکیا به تایید یا تکذیب شایعات پیرامون آن نپرداخت. شرکت فنلاندی HMD Global پیشتر اسمارتفون های مقرون به صرفه نوکیا ۳.۱، ۲.۱ و ۵.۱ را معرفی کرده که همگی جانشین مدل های پیشین ۲، ۳ و ۵ هستند. این برند تغییرات بسیاری روی مدل های جدید حاصل کرده تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

به جز گوشی های هوشمند با پردازنده اسنپدراگون سری ۶۰۰ که در میان محصولات نوکیا و HMD متعدد نیست، این شرکت فنلاندی مدل های دیگری نیز در دست توسعه داشته و می توان آنها را گوشی های هوشمند ارزشمندی هستند. پیشتر onleaks توییتر از افشاکنندگان صنعت، تصاویر رندر شده از نوکیا ۵.۱ پلاس منتشر شده که بسیار باکیفیت به نظر می رسد و شبیه به یک مدل پرچمدار است. این اسمارتفون ابعاد ۱۴۹*۷۱*۸ میلیمتری دارد و صفحه نمایش آن ۵.۷ اینچی است.

در طراحی شباهتی به نوکیا ایکس ۶ داشته که پیشتر به عنوان اولین گوشی هوشمند با نمایشگر ناچ نوکیا معرفی شد. در تصاویر نوکیا ۵.۱ پلاس دارای دوربین دوگانه عمودی و فلاش LED در کنار سنسور اثرانگشت در عقب است. صفحه نمایش آن نیز کاملا شبیه به نوکیا ایکس ۶ بوده و احتمالا سایز کوچکتری خواهد داشت. پورت USB-C در کنار بلندگوها قرار گرفته و خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست. اطلاعات کافی درباره این مدل وجود نداشته و باید تا زمان رونمایی منتظر ماند. پیش بینی می شود اسمارتفون موردبحث را در آینده نزدیک طی ایفا ۲۰۱۸ شاهد باشیم زیرا رویداد مهم موبایلی دیگری در کار نیست تا احتمال داد شرکت نوکیا و HMD در آن معرفی محصولی داشته باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار