آشکار شدن تصویری دیگر از آیفون ۹ اپل

6c5e6de2fecae7dfd47e6c40bc88eedb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل قصد داشته در رویداد ۱۲ سپتامبر خود چندین مدل آیفون رونمایی کند. گوشی های هوشمندی که مشخصات قابل توجهی داشته و اسمارتفون های بزرگی از برند اپل شناخته می شوند.

پس از انتشار شایعات و تصاویر غیررسمی متعدد به تازگی تصویر جدید دیگری از آیفون ۹ یا همان مدل مقرون به صرفه آیفون ۲۰۱۸ منتشر شد. تصویری که این گوشی هوشمند را از بخش عقب نشان داده و دارای دوربین تک لنز است.

اپل هر سال در سپتامبر با برگزاری رویدادی جدیدترین محصولاتش را معرفی می کند. در این بین باید به آیفون ۹ و دو مدل رده بالا آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس اشاره کرد که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند.

جزئیات کافی از آیفون ۹ در دست نیست اما براساس تصاویر با مدلی اقتصادی از اپل رو به رو هستیم و نمی توان آن را گوشی هوشمند بزرگی دانست. البته گفته شده در مشخصات بسیار قابل توجه بوده و تجربه کاربری خوبی را رقم می زند.

اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون ها را با ویژگی های متفاوت معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ نیز سه مدل همانند سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته و انتظار می رود آیفون ۹ یک مدل جانشین برای آیفون SE باشد.

به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. در این بین باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل چه برنامه ای در سر داشته و برای رویداد ۱۲ سپتامبر چه محصولاتی را در نظر گرفته است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار