عرضه آیفون ۶.۱ اینچی با تاخیر همراه خواهد بود

95f66c13023ba23fe33f672eecb2c098
زمان مطالعه: 1 دقیقه

عرضه آیفون ۶.۱ اینچی با تاخیر همراه خواهد بود

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از آیفون ها را معرفی می کند و برای سال جاری در نظر داشته اسمارتفون قابل توجهی داشته باشد. به تازگی گزارشی منتشر شده که به نظر می رسد نسخه اقتصادی آیفون ۲۰۱۸ تاخیری در عرضه خواهد داشت.

پیشتر این کمپانی کوپرتینویی دعوتنامه رویداد سپتامبر خود را که ۱۲ سپتامبر برگزار می شود، منتشر کرد. باتوجه به این دعوتنامه رویداد در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد و شرکت اپل می خواهد محصولات بزرگی را معرفی کند.

از جمله آنها باید به آیفون های ۲۰۱۸، ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴، تبلت آیپد پرو و مک بوک جدید اشاره کرد. به تازگی شایعه ای منتشر شده که نشان می دهد، گوشی هوشمند آیفون ۶٫۱ اینچی اپل یا همان آیفون Xr در عرضه با تاخیری مواجه می شود.

این بدان معناست که اسمارتفون موردبحث دیرتر از سایر مدل ها عرضه می شود. به گفته Goldman Sachs یکی از تحلیلگران شرکت اپل این تاخیر را برای مسئله تولید یا فنی انجام نمی دهد بلکه هدف کمپانی آن است تا از میزان تقاضا دو گوشی هوشمند OLED آگاهی یابد.

با این حساب گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس پلاس که نمایشگر OLED دارند زودتر عرضه شده و انتظار می رود با استقبال قابل توجهی در عرضه رو به رو شوند. اطلاعات بسیاری از گوشی های هوشمند موردبحث در دست نیست و باید منتظر ماند تا اطلاعات کافی در دسترس قرار گیرد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار