شایعاتی از انتشار آیفون ۹ و ۱۱ در سال جاری میلادی!

eb2e8541cf0bd8fc2ef0fa9b767ac198
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس بنیاد KGI در گزارش جدید خود اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند جدید اپل و مشخصاً آیفون ۹ ارائه داده است. وی در پیش بینی‌های جدید خود اعلام کرده که آیفون ۶.۱ اینچی که قرار است در سال جاری میلادی به دنیا معرفی شود، در حقیقت جایگزینی برای آیفون ۸ خواهد بود و از لحاظ قیمت نیز در رده آیفون ۷ و آیفون ۸ قرار خواهد داشت.

پیش بینی های قبلی مینگ چی کو

مینگ چی کو در پیش بینی‌های قبلی خود ادعا کرده بود که اپل در سال جدید میلادی سه تلفن هوشمند آیفون را به دنیا معرفی خواهد کرد که در میان آن‌ها یک تلفن هوشمند ۶.۱ اینچی با پنل LCD و دو تلفن هوشمند با سایزهای ۵.۸ و ۶.۵ با پنل اولد عرضه خواهند شد. پیش بینی‌های کو تاکنون باعث حدس و گمان‌های بسیاری شده است. باوجود این که این تحلیل گر سرشناس تا به امروز در مورد تلفن هوشمندی با عنوان «آیفون ۹» سخن به میان نیاورده است. برخی از افراد بر این باور هستند که آیفون ۶.۱ اینچی که با پنل ال سی دی ساخته خواهد شد مشخصاً با نام آیفون ۹ تولید شود.

شایعات آیفون ۵.۸ اینچی آیفون

علاوه بر این، برخی از شایعات بر این باور هستند که آیفون ۵.۸ سال ۲۰۱۸ که با نمایشگر اولد تولید می‌شود، در حقیقت جایگزینی برای آیفون SE خواهد بود. این در حالی است که تا پیش از این برخی از افراد بر این باور بودند که آیفون ۶.۱ اینچی به عنوان نسخه دوم آیفون میان رده معرفی خواهد شد.

آیفون ۹ …

حدس و گمان‌ها در مورد آیفون ۹ در حالی مطرح شده است که بسیاری از تحلیل گران ادعا می‌کنند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا روند سال ۲۰۱۷ را برای خط تولید آیفون‌ها ادامه دهد و از این پس با حذف خط تولید آیفون SE و همچنین آیفون ۸ پلاس، تحولی ویژه را در آیفون‌ها ایجاد کند.

بر همین اساس پیش بینی‌ها ادعا می‌کند که سه گوشی جدید اپل عبارتند:

  • آیفون ۵.۸ اینچی با نمایشگر اولد: به عنوان نسل جدید آیفون ایکس، که با نام آیفون یازده رونمایی می‌شود
  • آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD: به عنوان نسل جدید آیفون ۸، که با نام آیفون ۹  به بازار میاید
  • آیفون ۶.۵ اینچی با نمایشگر اولد: نسخه جدید آیفون ایکس، با نام آیفون ۱۱ پلاس  به دنیا معرفی می‌شود.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار