گوشی Galaxy A6 در هند کاهش قیمت پیدا می کند

a1ba7f08abb24610c9f05838f8e6c409
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- در ماه گذشته شرکت سامسونگ یکی از گوشی های میان رده خود را در هند عرضه کرد که در واقع همان گوشی Galaxy A6 بود. حالا بعد از گذشت یک ماه شما میتوانید این دستگاه را در هند با ۲۰۰۰ RS کاهش قیمت و با قیمت ۱۹,۹۰۰RS خریداری کنید. در حالیکه پیش از این قیمت آن ۲۱,۹۹۰RS بود که معادل ۳۲۱ دلار است.

قیمت در خریدهای آنلاین و آفلاین کاهش یافنه است

فرقی نمیکند شم گوشی Galaxy A6 را از طریق آنلاین و یا آفلاین خریداری کنید،‌در هر صورت شما شامل حال این کاهش قیمت خواهی شد. مدل پایه این دستگاه به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگی عرضه شده است و قیمت آن با کاهش قیمت ۲۹۱ دلار است. با این حال شما میتوانید مدل دیگر آن که دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگی است را نیز با همین کاهش قیمت خریداری کنید. البته باید خاطرنشان کنم که مدل ۶۴ گیگی آن در حال حاضر در هند در دسترس نیست.

مشخصات فنی Galaxy A6

گوشی Galaxy A6 دارای یک نمابشگر بزرگ ۶ اینچی از نوع سوپر AMOLED است. این نمایشگر دارای کیفیت فول اچ دی پلاس با رزولوشن تصویر ۱۴۸۰*۷۲۰ پیکسل است و از قابلیت صفحه نمایش بی نهایت پشتیبانی میکند. نسبت ابعاد این نمایشگر بنا به وجود قابلیت صفحه نمایش بی نهایت ۱۸.۹:۹ است. این دستگاه نیروی خود را از طریق یک تراشه هشت هسته ای که ساخت خود شرکت سامسونگ است با نام Exynos 7870 دریافت میکند. شرکت سامسونگ برای بهره برداری هرچه بهتر از این دستگاه آن را به همراه یک رم ۴ گیگی و در دومدل ۳۲/۶۴ گیگی حافظه داخلی بسته بندی کرده است.

از دیگر مشخصا فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:::

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • پشتیبانی از کارت microSD برای افزایش مقدار حافظه داخلی
  • باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از GPS و A-GPS
  • بلوتوث
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • حسگر اثر انگشت پشتی
  • پشتیبانی از  قفل تشخیص چهره

این دستگاه بر روی سیستم عامل سفارشی شده خودش با نام سامسونگ Experience اجرا خواهد شد که مبتنی بر اندروید ۸.۰ میباشد.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

دوربین ها

گوشی Galaxy A6 دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی پشتی است که دیافراگم آن F/ 1.7 است. این دوربین به همراه قابلیت های چون فوکوس اتوماتیک و فلش LED دوگانه می آید.در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تجهیز شده است که دارای دیافراگم تصویر f/1.7 است و برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس تصویری مورد اسنفاده قرار می گیرد. دوربین سلفی نیز همانند دوربین پشتی به یک فلش LED مجهز است که شما را در عکاسی در مکان های کم نور همراهی میکند. از دیگر قابلیت های مهم دوربین های این دستگاه میتوان به بلور پس زمینه و اثر بوکه اشاره کرد.

 خرید و دسترسی

همانطور که گفتیم شما از همین حالا میتوانید این دستگاه را باکاهش قیمت اعلام شده از بازار ها آنلاین و آفلاین هند خریداری کنید. گوشی Galaxy A6 در سه رنگ متفاوت آبی ،‌مشکی و طلایی عرصه شده است. این دستگاه در دو نسخه ۳۲ گیگی و ۶۴ گیگی حافظه در دسترس خواهد بود. گوشی Galaxy A6 Plus  نیز موجود است که البته شامل این کاهش قیمت نخواهد شد و قیمت آن همان ۳۷۹ دلار اولیه خواهد ماند.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین گوشی های روز دنیا

شما میتوانید بهترین گوشی های سامسونگ را از وب سایت ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار