گوشی نوکیا ۶.۱ پلاس با ۶ گیگابایت رم در دسترس است

14cb73db9511ac99573852c816c2383c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت HMD Global گوشی هوشمند نوکیا ۶.۱ پلاس را برای بازارهای جهانی در جولای سال گذشته عرضه کرد. در همین زمان این شرکت مدل دیگری را با نام نوکیا X6 نیز به بازار عرضه کرد که در دو نسخه، و با رم های ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه شدند. شرکت HMD نوکیا ۶.۱ پلاس را تنها در یک نسخه و با رم ۴ گیگی به بازار عرضه کرده بود و حالا در نظر دارد تا رم آن را افزایش دهد.

گوشی نوکیا 6.1 پلاس با 6 گیگابایت رم در دسترس است

به تازگی این شرکت نوکیا ۶.۱ پلاس را با یک رم ۶ گیگابایتی در هند عرضه کرده است که قیمت آن در حدود ۲۶۰ دلار بوده و شما می‌توانید آن را از وب سایت نوکیا شعبه‌ی هند، در دو رنگ مشکی و آبی خریداری کنید.

نوکیا ۶.۱ دارای قلب تپنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ است و بر روی اندروید اوریو (نسخه‌ی ۸.۰) اجرا می‌شود. البته ناگفته نماند که این دستگاه در اکتبر سال جاری به آخرین نسخه‌ی اندروید پای (نسخه‌ی ۹.۰) به روز رسانی شد.

اندازه‌ی صفحه نمایش این دستگاه ۵.۸ اینچ است و از نوع پانل IPS LCD می‌باشد. نمایشگر آن دارای نسبت ۱۹:۹ و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ * ۲۲۸۰ پیکسل می‌باشد. بر روی قسمت پشتی آن یک دوربین دوگانه نصب شده است که دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلیِ اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین در قسمت جلوی آن یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل برای سلفی و تماس تصویری تعبیه شده است.

شرکت HMD یک باتری ۳۰۶۰ میلی آمپری بر روی این دستگاه تعبیه کرده است که از شارژر Type C پشتیبانی می‌کند. به تازگی شرکت HMD از نوکیا ۵.۱ پلاس نیز در دو نسخه‌ی ۴ و ۶ گیگابایتی رونمایی کرده و آن ها را روانه‌ی بازار کرده است. شما می‌توانید آن ها را به ترتیب با قیمت های ۲۰۲ دلار و ۲۳۲ دلار خریداری کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار