گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در MWC 2018 معرفی می شود

23d1266e4bf817327e2b9ca8ecf1a4a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سال ها بوده که سامسونگ به دنبال افزودن حسگر اثرانگشت نوری در گوشی هوشمند خود است. سنسور اثرانگشتی که در قسمت صفحه نمایش اسمارتفون جای گرفته و ورود به تلفن هوشمند را آسان می سازد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گلکسی اس ۹ پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد که برخی به وجود و برخی به عدم وجود سنسور اثرانگشت در قسمت صفحه نمایش آن اشاره داشتند.

پیشتر گزارشی منتشر شده از کره جنوبی که نشان می داد که گلکسی اس ۹ فاقد سنسور اثرانگشتی در قسمت صفحه نمایش است. این گزارش می گوید سنسوری در صفحه نمایش گلکسی اس ۹ جای نمی گیرد و احتمالا همانند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس باید سنسور اثرانگشت را در بخش عقب کنار لنز دوربین شاهد باشیم. همچنین گفته می شود سامسونگ مشخصات نهایی گلکسی اس ۹ را تکمیل کرده و تولید انبوه آن از ماه دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد.

حال به تازگی شایعه جدید دیگری فاش شده که نشان می دهد گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در MWC 2018 توسط کمپانی کره ای معرفی می شود. گفته شده این اسمارتفون ها به پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ مجهز بوده و سامسونگ برنامه ای برای استفاده از پردازنده های مختلف برای این اسمارتفون دارد. در سوی دیگر اگر به دنبال حافظه رم بیشتر در میان اسمارتفون های این شرکت هستید بهتر است گلکسی نوت را انتخاب کنید زیرا با ظرفیت رم بیشتری عرضه می شود

با آغاز تولید در ماه دسامبر احتمال معرفی این گوشی هوشمند در اوایل ۲۰۱۸ را بالا می برد. براساس گزارش های قبلی از مشخصات گلکسی اس ۹ باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس سری ۹ ده نانومتری، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت از این رو تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه برنامه ای برای گلکسی اس ۹ در سر دارند و آیا شایعات به اطلاعاتی که اشاره داشتند، حقیقی بود یا تنها شایعه محسوب می شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار