کمپانی ایسر لپ‌تاپ‌های Nirto 7 و Nitro 5 را معرفی کرد

67b879bb413c5d19bfeff4c677a4d874
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی ایسر از دو لپ‌تاپ  Nirto 7 و Nitro 5  که در رده لپ‌تاپ‌های اقتصادی قرار دارند رونمایی کرد. از آن‌جایی که این لپ‌تاپ‌ها، اقتصادی هستند بدیهی است که از مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای برخوردار نباشند در ادامه به بررسی مشخصات فنی این این دو لپ‌تاپ‌ می‌پردازیم.

هر دو لپ‌تاپ‌های Nirto 7  و Nitro 5  از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی برخوردار هستند که رزولوشن آن‌ها برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. علاوه‌بر این هر دوی این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده نسل نهم Core اینتل استفاده می‌کنند. البته لازم است اشاره کنیم که یکی از این لپ‌تاپ‌ها یعنی لپ‌تاپ Nitro 5  علاوه‌بر اینکه در یک نسخه با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهد شد در نسخه دیگری که مقیاس صفحه نمایش آن برابر با ۱۷.۳ اینچ است نیز عرضه خواهد شد.

این دو لپ‌تاپ شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند که یکی دیگر از آن‌ها استفاده از رم ۱۶ گیگابایتی در هر دوی آن‌هاست البته می‌توان این میزان رم را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد. در زمینه پردازنده گرافیکی استفاده شده در این لپ‌تاپ‌ها باید اشاره کنیم که، هر دو لپ‌تاپ دارای حداقل پردازنده گرافیکی GTX 1050 هستند. و اما مهم‌تر از همه در هر دوی این لپ‌تاپ‌های از یک ترابایت حافظه SSD و همچنین ۲ ترابایت حافظه معمولی استفاده شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار