لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو معرفی شدند

52816765281f8331268710ef2f4d57f0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو معرفی شدند

در روز گذشته یک رویداد خبر ویژه‌ای در چین برگذار شد که کمپانی لنوو یکی از میمهمانان این رویداد خبری ویژه بود. کمپانی لنوو در این رویداد خبری علاوه‌بر اینکه از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد، لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید خود را نیز معرفی کرد. گوشی هوشمند جدید این کمپانی لنوو زد ۶ پرو بود و لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید آن که همگی آن‌ها از پردازنده‌های نسل نهم برخوردار هستند  Legion Y9000K، Y7000P  و  Y7000 نام دارند.

یکی از مهم‌ترین وجه‌هایی که موجب شده تا کمپانی لنوو از میزان درآمد بالایی برخوردار باشد، متمرکزشدن بر روی تجارت کامپیوترهای شخصی است. از این‌رو این مسئله تعجب‌آور نیست که این کمپانی بیش از اینکه بر روی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند متمرکز شود بر روی طراحی و تولید لپ‌تاپ‌ها، به‌ویژه لپ‌تاپ‌های گیمینگ متمرکز است.

رونمایی لنوو از محصول گیمینگ

همانطور که اشاره کردیم لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدیدی که توسط کمپانی لنوو معرفی شده‌اند، از پردازنده‌های نسل نهم Core i9 کمپانی اینتل برخوردار هستند. درواقع مهم‌ترین ویژگی لپ‌تاپ‌های گیمینگ کمپانی لنوو نیز برخورداربودن از همین پردازنده‌های نسل نهم اینتل است.

کمپانی لنوو اشاره کرده است که مدل ۱۵ اینچی از لپ‌تاپ‌های گیمینگی که معرفی کرده است به کارت گرافیک Nvidia GeForce مجهز است. مدیرعامل کمپانی لنوو در جریان رویداد ویژه‌ خبری در چین که حضور داشته است به ویژگی‌ها منحصربه‌فرد لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید کمپانی خود اشاره نموده است. براساس گفته‌های این شخص، لپ‌تاپ‌های گیمینگ این کمپانی از ویژگی‌های نمایشگر پیشرفته Dual-Direct GFX دو حالته، سیستم خنک کننده TSI frost blade و دکمه‌ی Fn+Q برای حالت قدرتمند برخوردار هستند.

سیستم خنک‌کننده‌ای که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ مورد استفاده قرار گرفته‌اند، از یک لوله حرارتی برخوردارند که قط آن‌ها برابر با ۸ میلی‌متر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این سیستم خنک‌کننده دارد این است که سطح انتقال حرارت را به ۷۸ درصد افزایش داده و صدای فن را به میزان ۱۰ درصد کاهش خواهند داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار