پیش فروش گلگسی A9 Star و A9 Star Lite در چین شروع شد

e74b13911041a5da5f73ac3ba062b3b7
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت سامسونگ به تازگی گوشی هوشمندی جدیدی را با نام S Lite Luxury عرضه کرده است، این دستگاه به همراه یک طراحی فوق العاده عرضه شده است.

پیش فروش A9 Star و  A9 Star Lite

سامسونگ مجموعه ای از سری A را در چین عرضه خواهد کرد. شرکت کره ای سامسونگ در حال حاضر پیش فروش گوشی های A9 Star و  A9 Star Lite را در چین آغاز کرده است. هر دو دستگاه به همراه یک نمایشگر بی نهایت و طراحی شبیه به گوشی های سری A و سری S عرضه خواهند شد. علاوه بر این هر دو دستگاه دارای دوربین های جلو و عقب خیره کننده ای نیز هستند. سفارش گوشی A9 Star  تا روز ۱۴ ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و هر دو دستگاه در ۱۵ همین ماه در بازار عرضه خواهند شد. شرکت سامسونگ همچنین تایید کرده است که در ۷ ژوئن در یک کنفرانس به معرفی و نمایش هر دو گوشی فوق خواهد پرداخت.

blankمشخصات فنی A9 Star

گوشی هوشمند A9 Star  به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶.۲۸ اینچی از نوع Super AMOLED  می آید، در حالیکه مدل دیگر به همراه یک نمایشگر کوچکتر ۶ اینچی از نوع  S-AMOLED خواهد آمد. هر دو دستگاه دارای کیفیت فول اچ دی پلاس هستند و رزولوشن تصویر ۲۲۴۰*۱۰۸۰ پیکسل را دارا میباشند. نسبت ابعاد نمایشگر هر دو دستگاه ۱۸:۹:۵ میباشد.  گوشی A9 Star به وسیله یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و یک رم ۴ گیگی مجهز شده است،حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگ است و به شما این امکان را میدهد تا به ووسیله کارت microSD  این ظرفیت را بیشتر کنید. بر روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی و در گوشه سمت چپ تعبیه شده است که دارای یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فرعی میباشد.

همچنین این دستگاه به وسیله یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. سوخت گوشی  A9 Star را یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری تامین میکند و یک خواننده اثر انگشت بر روی پنل پشتی و درست در مرکز ناحیه بالای آن قرار گرفته است که به شما کمک میکند تا راحت تر قفل دستگاه را باز کنید.

مشخصات فنی A9 Star Lite

گوشی A9 Star Lite به وسیله یک پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ و یک رم ۴ گیگی مجهز شده است،حافظه داخلی این دستگاه ۶۴ گیگ است و به شما این امکان را میدهد تا به ووسیله کارت microSD  این ظرفیت را بیشتر کنید. بر روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی و در گوشه سمت چپ تعبیه شده است که دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی فرعی میباشد. در زیر این دوربین دوگانه برای A9 Star Lite یک خواننده حسگر اثرانگشت تعبیه شده است.  همچنین این دستگاه به وسیله یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. سوخت A9 Star Lite را از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری تامین میکند.هر دو دستگاه دارای اندروید اوریو هستند که از پیش توسط شرکت سامسونگ نصب شده است. برخی دیگر از مشخصات فنی هر دو دستگاه به قرار زیر هستند ::>>

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G برای هر دو سیم کارت
  • ابعاد ۱۶۲*۷۷*۷٫۵۵ میلیمتری، وزن ۱۸۸ گرمی
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفن
  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • وای فای نسخه ۸۰۲.۱۱
  • پشتیبانی از GPS و GLONASS
  • پشتیبانی از USB 2.0
  • پشتیبانی از شارژ سریع باتری

قیمت و دسترسی

همانطور که گفتیم هردو دستگاه در ۱۵ ماه ژوئن ذر بازار عرضه خواهند شد و در حال حاضر شما میتوانید آنها را سفارش دهید. شرکت سامسونگ برای A9 Star  قیمت ۵۷۷ دلار  و برای مدل دیگر آن قیمت ۴۲۱ دلار را اعلام کرده است. گوشی هوشمند A9 Star Lite در رنگ های سفید و مشکی و مدل A9 Star نیز در رنگ های آبی و مشکی عرضه خواهند شد.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین گوشی های روز دنیا

شما میتوانید بهترین گوشی های سامسونگ را از وب سایت ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار