پوسترهای جدید میت ایکس خبر از نزدیک بودن عرضه‌ی آن می‌دهند

e65ab797db733e3e6236694a39f11ec0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انعطاف پذیر هواوی به زودی می‌رسد، شرکت سامسونگ می‌خواست اولین شرکتی باشد که گوشی انعطاف پذیر خود را روانه‌ی بازار می‌کند تا به این شکل بازار گوشی های انعطاف پذیر را به دست بگیرد، با این حال گلکسی فولد با برخی از مشکلات سخت افزاری رو به رو شد و نتوانست ادامه دهد. حالا هواوی خبر از عرضه‌ی گوشی انعطاف پذیر خود (میت ایکس) می‌دهد.

blank

به تازگی در چین فروشگاه هایی ظاهر شده‌اند که پوسترهای تبلیغاتی میت ایکس در آن ها نصب شده است، این پوستر ها نشان می‌دهند که میت ایکس به زودی عرضه خواهد شد. میت ایکس اولین گوشی انعطاف پذیر هواوی است که از اینترنت ۵G بهره می‌برد. بر روی پوسترهای نصب شده هیچ ردی از تاریخ انتشار این دستگاه نیست! با این حال بر همه‌ی ما واضح است که به زودی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. با این حال رئیس بخش محصولات هواوی در مصاحبه‌ای گفته است که میت ایکس در اواخر جولای یا اوایل آگوست در چین در دسترس قرار خواهند گرفت.

توجه داشته باشید که این دستگاه در اوایل آگوست یا اواخر جولای در چین عرضه خواهد شد و خبری از عرضه‌ی جهانی آن نیست! در واقع آخرین باری که راجب عرضه‌ی جهانی میت ایکس صحبت شد قرار بود در ماه سپتامبر عرضه شود. با این حال از آنجایی که هواوی با ممنوعیت تجاری از سوی آمریکا روبرو است باید منتظر بمانیم تا تاریخ آن مجدد توسط این شرکت اعلام شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار