پس از عرضه بازی Rage 2 محتویات جدید و مختلفی به آن اضافه خواهد شد

54ca3fad3e4d103582b38e40fc8fe468
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از عرضه بازی Rage 2 محتویات جدید و مختلفی به آن اضافه خواهد شد

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌های Avalanche و id Software قصد دارند تا پس از عرضه بازی Rage 2 محتویات جدیدی را  به آن اضافه کنند. بر اساس گزارشات استودیو‌های Avalanche و id Software، چالش‌های بیشتر، پوسته‌های اسلحه و رویدادهای جهانی همه جزء محتویاتی هستند که قرار است طی انتشار بازی در هفته آینده به آن افزوده شوند. علاوه‌بر تمامی این‌ها قرار است که در ماه ژوئن نیز محتویات جدیدی به بازی Rage 2 اضافه شود که این محتویات شامل: چالش‌های جدید، پوسته‌ها و رویدادهای جهانی جدید هستند. البته قرار است مجددا در ماه جولای نیز مجددا محتویاتی به این بازی افزوده شود که این محتویات به محتویاتی که در ماه ژوئن به این بازی اضافه خواهند شد خیلی شباهت دارد.

خبر خوش برای تمامی طرفداران این بازی این است که اولین بسته الحاقی Rage 2 در ماه آگوست در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت و علاوه‌بر این در جریان بسته الحاقی محتویات جدیدی شامل داستان، دشمنان، سلاح‌ها و همچنین مناطق جدید به این بازی افزوده خواهند شد. مطمعنا این بسته الحاقی به صورت رایگان عرضه نخواهد شد به‌گونه‌ای که کاربران برای اینکه بتوانند از تمامی محتویات جدیدی که به آن افزوده شده است استفاده کنند باید آن را خریداری کنند خوشبختانه محتویاتی که ماه‌های گذشته به این بازی اضافه شده بودند مانند دشمنان، مناطق و همچنین پوسته به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند به‌گونه‌ای که کاربران تنها باید برای محتویات جدیدی که به این بسته افزوده می‌شود پول پرداخت کنند.

دومین بسته الحاقی بازی Rage 2 نیز در فصل پاییز از راه خواهد رسید البته هنوز نام این بسته اعلام نشده است. محتویات جدید این بسته الحاقی نیز شامل: داستان جدید، دشمنان، سلاح‌ها و مناطق تازه هستند.

بنابراین کاربران و گیمرهای علاقه‌مند به این بازی با دریافت بسته الحاقی اول و دوم می‌توانند داستان، دشمنان، سلاح‌ها و همچنین مناطق را تجربه کنند. از این‌رو می‌توان گفت که کاربران این بازی هر بار با دریافت یک بسته الحاقی جدید تنوع زیادی را در این بازی تجربه می‌کنند که همین عامل موجب جذب تعداد کاربران بالایی به این بازی خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار