وان پلاس ۵ تی در ۲۰ نوامبر رونمایی می شود

2afe2c0d960e7f718a90ffc29cba7be6
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت وان پلاس قصد داشته بزودی مدل جدیدی از گوشی هوشمند خود را به نام وان پلاس ۵تی رونمایی کند. اسمارتفونی که پرچمدار محسوب شده و نسبت به وان پلاس ۵ تغییرات جدیدی داشته است.

وان پلاس ۵ تی به نمایشگر بدون حاشیه ای مجهز بوده که آن را نسبت به نسخه استاندارد خاص می کند. همچنین دوربین دوگانه قدرتمندی در نظر گرفته شد تا عملکرد تصویربرداری کاملی داشته باشد.

به تازگی مشخص شد که وان پلاس در رویداد ۲۰ نوامبر به معرفی گوشی هوشمند وان پلاس ۵تی می پردازد. از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۲۰ و ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی چینی چه برنامه ای برای نسخه جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود دارد. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد اما هیچ یک توسط کمپانی موردبحث به تایید یا تکذیب نرسیده است. با این حال نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد و باید منتظر معرفی رسمی محصول بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار