در نیمه دوم سال میلادی جاری منتظر گوشی هوشمند ۵G اچ تی سی باشید

895b09adcb1fe6e75c8922cd57e3e80f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در نیمه دوم سال میلادی جاری منتظر گوشی هوشمند ۵G اچ تی سی باشید

تاکنون اخبار و گزارشات زیادی را دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد تمامی کمپانی‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند در حال طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند جدیدی با تراشه ۵G هستند. یکی از این کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند که در گذشته ادعا کرده بود در سال میلادی جاری از یک گوشی هوشمند ۵G رونمایی خواهد کرد، کمپانی HTC است.

باوجود اینکه یکسال از خبر طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند ۵G توسط کمپانی HTC می‌گذرد اما این گوشی هنوز هم در معرض دید عموم مردم قرار نگرفته است اما کمپانی HTC از این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل از این گوشی رونمایی کرده است.

به تازگی خبری مبنی بر اینکه یکی از گوشی‌های هوشمند HTC با شماره مدل ۲Q6U10000 توانسته است تاییدیه بلوتوث را کسب کند منتشر شده است از این‌رو احتمال داده شده که این گوشی، همان محصولی است که کمپانی HTC قول آن را داده بود بنابراین باید در نیمه دوم سال میلادی جاری منتظر باشیم تا این کمپانی از گوشی هوشمند خود با تراشه ۵G رونمایی کند.

البته این شبهه برای برخی از کاربران پیش آمده است که چگونه می‌توانید از تاییدیه بلوتوث یک گوشی بفهمید از ۵G پشتیبانی می‌کند و اعلام کنید که این گوشی همان گوشی ۵G است که کمپانی HTC آن را طراحی کرده است؟ ایوان بلس در گذشته به این مسئله اشاره کرد بود ابتدای شماره مدل گوشی‌هایی که از ۵Gپشتیبانی می‌کنند ۲Q6U است، شماره مدل گوشی اچ تی سی هم که تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده، ۲Q6U10000 است بنابراین این گوشی هوشمند می‌تواند همان گوشی باشد که HTC قولش را داده بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار