مایکروسافت و رونمایی نسخه مشکی سرفیس پرو و سرفیس لپتاپ

46a8a70a44dbb98daed2c34eb16ff72c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مایکروسافت و رونمایی نسخه مشکی سرفیس پرو و سرفیس لپتاپ

شرکت مایکروسافت قصد داشته ۲ اکتبر رویداد سرفیس را برگزار کند و در آن باید شاهد معرفی محصولات جدیدی از سری مدل های سرفیس باشیم. به تازگی گزارش جدیدی مربوط به این رویداد موردانتظار منتشر شده و جالب توجه است.

اگر در این رویداد شاهد دیوایس های موردبحث باشیم بدون شک رویداد مایکروسافت هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. نسخه رنگی جدید سرفیس لپتاپ و سرفیس پرو همانطور که گفته شد مشکی کامل است و می تواند طراحی دو مدل دستگاه را جذاب سازد. البته گفته شده مایکروسافت در کنار این گزینه رنگی، نسخه بروزرسانی شده سرفیس پرو و سرفیس لپتاپ را معرفی خواهد کرد که از نسل هشتم پردازنده اینتل بهره می برند و عملکرد خوبی از خود نشان خواهند داد.

سرفیس لپتاپ نخستین بار سال گذشته معرفی شد و سرفیس پرو نیز نسل جدید تبلت هیبریدی مایکروسافت محسوب می شود. ردموندی ها نسل جدید سرفیس پرو را در سال جاری معرفی نکردند و از این رو احتمال می رود در رویداد سرفیس چنین دیوایسی را شاهد باشیم. آخرین دستگاه سرفیس مایکروسافت سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد اما پس از سال ۲۰۱۳ مایکروسافت تغییر رویه داده و گزینه های رنگی دیگری را جایگزین نمود. در همین رویداد ممکن است نسخه LTE تبلت اقتصادی اخیر سرفیس گو نیز معرفی شود. این نسخه با اتصال به شبکه LTE می تواند اینترنت سریعتری داشته و کاربران نیز تجربه کاربری اینترنتی بهتری داشته باشند.

البته نسخه معمولی یا وای فای نیز در نوع خود مطلوب است و نمی توان آن را نامطلوب خواند. جزئیات کافی درباره دیوایس های ماه بعدی مایکروسافت دردست نیست و نمیتوان به شایعات غیررسمی نیز پرداخت. پیشتر مایکروسافت تایید کرد نسخه LTE سرفیس گو در راه است و اوایل سال ۲۰۱۸ طرفداران شاهد این مدل نخواهند بود.

احتمالا بیشتر شایعات منتشر شده به حقیقت تبدیل خواهد شد و برای کسب جزئیات کافی باید به انتظار ادامه داد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار