میزو ۱۶ اس عرضه می‌شود

a43350ed0bc3a6483355f8ebf2c86de2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت میزو تایید کرده است که فردا از گوشی جدید خود، میزو ۱۶ اس به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می‌کند. میزو ۱۶ اس طی چند ماه گذشته چندین تصویر منتشر کرده است و ما به خوبی می‌دانیم که این دستگاه چه شکلی است.

همانطور که پیش از این گفتیم ما تا به حال تصاویر زیادی از طراحی این دستگاه مشاهده کرده‌ایم، حتی تصاویر لایوی را از میزو ۱۶ اس شاهد بودیم که میزو آن را تایید کرده است.

همانطور که از این تصاویر برمی‌آید قسمت جلویی این دستگاه فاقد هر گونه کلید فیزیکی است، در قسمت جلویی شاهد طراحی ناتچ و یا پاپ نیستیم، با این حال بیشتر صفحه را نمایشگر آن در بر گرفته است و تنها در قیمت بالا و پایین دستگاه کمی حاشیه دیده می‌شود که در آن دوربین سلفی تعبیه شده است (انتظار می‌رود میزو ۱۶ اس دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی باشد).

در قسمت پشتی شاهد یک دوربین دوگانه هستیم که انتظار می‌رود دارای لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی و ۲۰ مگاپیکسلی باشند و قابلیت های چون تله فوتو و کسترش دید را دارا باشند.

نمایشگر این دستگاه دارای اندازه‌ی ۶.۲ اینچ و از نوع سوپر امولد است که کیفیت آن فول اچ دی پلاس است، و درون آن حسگر اثرانگشت تعبیه شده است. میزو ۱۶ اس انرژی خود را از طریق باتری ۳۵۴۰ میلی آمپری تامین می‌کند که از شارژ سریع ۲۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای برچسب قیمت ۵۰۵ دلار خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار