مشخصات vivo X27 در TENAA مشاهده شد

e12490e3ef8352076a842a623c460ec8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی یکی دیگر از گوشی های هوشمند Vivo  در TENNA ظاهر شده است، که بر اساس اطلاعات موجود نام آن «Vivo X27» خواهد بود. این گوشی با شماره مدل V1829T و V1829A و به همراه یک نمایشگر از نوع AMOLED و یک پردازنده‌ی Snapdragon 710 خواهد آمد در حالیکه دارای یک حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود.

این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی است که رزولوشن تصویر آن فول اچ دی پلاس است و دارای نسبت ۱۹.۵ در ۹ خواهد بود. این دستگاه مانند تمام سری های قبلی خود به یک اسکنر UD برای اثر انگشت مجهز خواهد بود، البته سنسور به کار رفته در Vivo X27 در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

انتظار می‌رود تا یک رم ۸ گیگابایتی بر روی Vivo  X27 تعبیه شده باشد و در مدل ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی نیز موجود باشد. وجود یک دوربین سه گانه در گوشی های هوشمند امروزی اصلا جای تعجب ندارد، همانطور که در Vivo X27 نیز از یک دوربین سه گانه با سنسور های ۴۸،۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. در قسمت جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی با سنسور ۱۶ مگاپیکسل تعبیه شده، اما محل قرار گیری آن مشخص نیست(تصویری از قسمت جلویی دستگاه موجود نیست).

مشخصات دیگر شامل یک باتری ۳،۹۲۰ میلی آمپر ساعت و سیستم عامل اندروید پای است. در این لیست برای هردو مدل موجود یک رنگ طلایی لیست شده است، این در حالی است که ما بسیار مشتاق هستیم تا شاهد یک گرادینت کالر یا یک رنگ مرسوم باشیم. باید منتظر خبرهای بعدی باشیم…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار