شیائومی می A3 به همراه اسنپدراگون ۶۶۵ و نمایشگر OLED معرفی شد

13be1c9987bf1571895c2f5846be3d2a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی می A3 بالاخره به همراه یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۶۶۵ و یک نمایشگر OLED با رزولوشن HD معرفی شد، در ادامه‌ی دیجی دو به بررسی مشخصات این دستگاه خواهیم پرداخت.

شیائومی می A3

پیش از این کمانه زنی های راجب می A3 وجود داشت که ادعا می‌کرد این دستگاه مشابه می CC9e است و حالا اطلاعات منتشر شده این ادعا را اثبات می‌کند. در نگاه اول به می A3 به راحتی می‌توان دریافت که این دستگاه از یک طراحی کاملا مشابه با می CC9e بهره می‌برد و ما هیچ تفاوتی در آن ها مشاهده نمی‌شود. پنل جلویی این دستگاه را یک نمایشگر OLED در برگرفته است که از رزولوشن مشابه می CC9e بهره می‌برد.

blank

در واقع این دستگاه کمی ما را ناامید کرده‌ است، ما پیش از این در می A2 شاهد یک نمایشگر با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل بودیم که این یعنی می A3 نسبت به سری قبلی خود، می A2 و می A2 لایت پسرفت داشته است. قلب تپنده‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ در برگرفته است که باز هم نسبت به سری های قبلی پیشرفت چشم گیری محسوب نمی‌شود، چرا که ما پیش از این در سری می A شاهد یک تراشه‌ی ۶۶۰ اسنپدراگون بودیم.

ارتقاء های می A3 نسبت به نسل قبل

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه گانه تعبیه شده است که سنسورهای آن به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و در بالا سمت چپ تعبیه شده است. در واقع یکی از تفاوت های عمده‌ی این دستگاه نسبت به نسل قبل آن پیکربندی دوربین آن می‌باشد، به طوریکه ما در می A3 شاهد یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

دوربین پشتی این دستگاه می‌تواند فیلم هایی را با رزولوشن ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه ضبط کند که پیش از این در سری می A دیده نشده است. در پنل جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که درست درون ناتچ قطره‌ای آن تعبیه شده و به شما امکان ثبت فیلم هایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را می‌دهد.

یکی دیگر از تفاوت های این دستگاه ارتقاء باتری داخلی آن از ۳۰۰۰ میلی آمپر به ۴۰۳۰ میلی آمپر است که از همان فست شارژ ۱۸ واتی قدیمی پشتیبانی می‌کند. البته دقت داشته باشید که در جعبه‌ی این دستگاه خبری از شارژر فست شارژ ۱۸ واتی نیست و شارژر خود دستگاه تنها از فست شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گذاری می A3

نسخه‌ی پایه‌ای این دستگاه دارای یک حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است و از برچسب قیمت ۲۵۰ یوروی بهره می‌برد، البته این دستگاه در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز در دسترس است که قیمت آن همان ۲۵۰ یورو است. علاوه بر این ما شاهد یک ورودی اختصاصی برای حافظه‌ی داخلی این دستگاه هستیم که به کمک آن می‌توانید حافظه‌ی داخلی را افزایش دهید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار