شیائومی Black Shark گیمینگ به زودی در هند عرضه خواهد شد

443b4905f02cb1cd5a3619796db132f0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود را در آپریل گذشته با عنوان Black Shark  به بازار عرضه کرد. شش ماه بعد، این شرکت اعلام کرد که جانشینی با نام Black Shark Helo را برای این دستگاه عرضه کرد. این شرکت در ابتدا تنها در چین کار می‌کرد اما بعد از ماه نوامبر به اروپا نیز سفر کرده، و اکنون در فکر راه اندازی عملیات در هند است تا با کمک آن بتواند کسب و کار خود را بیشتر گسترش دهد.

شیائومی Black Shark گیمینگ به زودی در هند عرضه خواهد شد

شرکت شیائومی  اعلام کرده است که دفتر رسمی  Black Shark  در  هندوستان در بنگالورو مستقر خواهد شد و توسط دیوید لی، که نماینده جهانی VP Black Shark Global، رهبری خواهد شد. Chirag Nagendra به عنوان سرپرست بازاریابی  Black Shark در هند به او خواهد پیوست. Nagendra قبلا با شرکت OnePlus به عنوان رئیس ارتباطات کار کرده است.

در حالی که Black Shark  فروش خود را در هندوستان تایید کرده است، بیان کرده که تاریخ رسمی آن مشخص نیست. اما به زودی اولین عملیات آغاز خواهد شد. شرکت شیائومی در نظر دارد علاوه بر فروش تلفن های هوشمند برای گیمینگ (Black Shark )، لوازم جانبی مانند کنترل Gamepad 2.0 را نیز در هند به فروش برساند.

از نظر سخت افزاری تفاوت زیادی بین Black Shark Helo  و Black Shark دیده نمی‌شود. بنابراین هنوز مشخص نشده است که شیائومی از کدام گوشی گیمینگ خود در هند رونمایی خواهد کرد؟

با این حال، انتظار میرود که Black Shark 2 در این ماه یا ماه آوریل به طور رسمی در این کشور عرضه شود. البته ممکن است شیائومی آخرین نسحه‌ی گیمینگ خود را در این کشور عرضه کند،باید منتظر باشیم…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار