قابلیت ضبط صدای ۳۶۰ درجه در HTC U 11

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اچ تی سی در حال حاضر سخت روی پرچمدار ۲۰۱۷ خود مشغول به کار است تا حداقل بوسیله این پرچمدار بتواند موفقیت خود را بدست آورد و از رکود پیشین خارج شود.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون HTC U 11 منتشر شد اما هیچ یک توسط شرکت تایوانی تایید یا تکذیب نشده است. مشخصات رده بالا در کنار فناوری های جدید می تواند HTC U 11 را به پرچمدار شایسته ای برای HTC تبدیل کند اگرچه در حال حاضر جزئیات دقیق و بسیاری در دست نیست تا به آن اشاره کرد.

به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون HTC U 11 منتشر شده که می گوید این محصول دارای قابلیت ضبط صدا ۳۶۰ درجه است. باتوجه به تصاویر رندرینگ منتشر شده طراحی این گوشی هوشمند ظاهری شبیه به HTC 10 و HTC U Ultra داشته که آن را می‌تواند نسبتا زیبا جلوه دهد و بهتر از پرچمداران قبلی ظاهر شود.

گذشته از آن خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در HTC U 11 نیست و به نظر می رسد می خواهد راه اپل آیفون ۷ را به عنوان اولین گوشی هوشمند بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون پیش گیرد. از مشخصات HTC U 11 باید به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اولتراپیکسل، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

جزئیات بیشتری از HTC U 11 در دست نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا در ۱۶ می سال جاری شرکت تایوانی پرچمدار ۲۰۱۷ را معرفی کند. همانطور که می دانید این روز نزدیک بوده و تا رونمایی رسمی محصول فاصله بسیاری باقی نمانده تا به آن پرداخت.

گفتنیست که فناوری اج سینس نیز با قابلیت های لمسی خود شامل حال HTC U 11 شده که این گوشی هوشمند را رده بالا محسوب خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار