انتشار اطلاعاتی از گلکسی نوت ۹

6c5abe1755f984f01bb7d12d48604eb0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار اطلاعاتی از گلکسی نوت ۹

در روزهای گذشته با شایعات بسیاری پیرامون فبلت پرچمدار آینده شرکت سامسونگ رو به رو شدیم که هیچ یک توسط کره ای ها به تایید یا تکذیب نرسیده است. به نظر می رسد با نزدیک شدن به فصل تابستان و زمان رونمایی اطلاعات بیشتر می شود.

به تازگی گزارشی انتشاریافته که می گوید سامسونگ از دوربین ارتقایافته و بهتری در گلکسی نوت ۹ بهره گرفته که تجربه کاربری بهتری را برای افراد رقم می زند. گذشته از آن پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار دیگر مشخصات قدرت بالایی را برای این گوشی هوشمند رقم می زنند.

از مشخصات دقیق این مدل باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره داشت.

تاکنون سامسونگ به اخبار انتشار شده پیرامون گلکسی نوت ۹ واکنشی نشان نداده از این رو مشخص نیست آیا اطلاعات آشکار شده به حقیقت پرداختند یا شایعه ای بیش نیستند. گلکسی نوت ۹ باتوجه به گزارش انتشاری در اواخر جولای عرضه می شود. با این تفاسیر باید شاهد محصولی باشیم که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

در هر اطلاعاتی که شاهد بودیم به ویژگی خاصی از گلکسی نوت ۹ اشاره شده است. به تازگی اطلاعاتی درباره گلکسی نوت ۹ منتشر شد که نشان می دهد محصول سال جاری سامسونگ بسیار قدرتمندتر از سال قبل بوده و قادر است عملکرد بالایی به عنوان یک گوشی هوشمند از خود نشان دهد.

تاکنون شایعات متعددی درباره زمان رونمایی گلکسی نوت ۹ منتشر شد اما هیچ یک تایید شده نبوده و در سطح شایعه به شمار می رفتند. انتظار داریم سامسونگ بیشتر اطلاعات منتشر شده را تایید کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار