شیائومی Mi 9 SE فردا در چین عرضه خواهد شد

8f72d0b75b26e1cc71312080d77aae07
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فردا شیائومی Mi 9 SE در بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود مانند مدل های قبلی این دستگاه که در چین عرضه شد، مورد استقبال واقع شود و حتی ممکن است ظرف چند ثانیه تمام دستگاه های موجود فروش بروند.

پیش از این شرکت شیائومی Mi 9 را عرضه کرد و حالا مدل جدید از آن را با نام شیائومی Mi 9 SE  به بازار عرضه کرده است که همانطور که گفته شد فردا قرار است وارد بازار چین شود. شما می‌توانید این دستگاه را در دومدل مشاهده و خریداری کنید. اگر برای شما حافظه‌ی داخلی یکی از موارد مهم تلقی می‌شود می‌توانید مدل دارای ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی را که قیمت آن ۳۴۵ دلار است انتخاب کنید.

شیائومی Mi 9 SE فردا در چین عرضه خواهد شد

یا اینکه مدل دیگر آن را با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و قیمت پایه‌ای ۳۰۰ دلار خریداری کنید. لازم است بدانید در هر دو نسخه یک رم ۲ گیگابایتی تعبیه شده است که در کنار پردازنده ۷۱۲ اسنپدراگون به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

در مقایسه با مدلMi 9 در این مدل هم ما شاهد یک دوربین سه گانه‌ی پشتی با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل هستیم که دارای خاصیت ultra-wide و تله فوتو است(البته رزولوشن در این دوربین ها کمتر است). شما شاهد یک نمایشگر ۵.۹ اینچی بر روی شیائومی Mi 9 هستید.

در این دستگاه خبری از حسگر اثرانگشت نیست! البته این بدان معنا نیست که شما این حسگر را ندارید، بلکه شیائومی آن را در زیر نمایشگر این دستگاه تعبیه کرده است. همانطور که پیش از این هم گفته شد در این دستگاه ما شاهد افزایش قدرت پردازنده از S855  به اسنپدراگون ۷۱۲ هستیم.

شما می‌توانید فردا این دستگاه را در چین و از طریق سایت رسمی شیائومی خریداری کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار