شرکت ایسوس گوشی گیمینگ ROG را عرضه می کند

4cd0f492b9996c3150ddbc73f3ffad75
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی دو- چند وقتی است که برخی شرکت ها در حال تولید و توسعه گوشی های هوشمند گیمینگ هستند، حالا شرکت ایسوس هم به این شرکت ها اضافه میشود، شرکت ایسوس به تازگی یک گوشی گیمنگ را عرضه میکند که نام رسمی آن را ROG  گذاشته است. این گوشی هوشمند مانند گوشی های گیمینگ قبل خود یعنی Black Shark ،Nubia Red و Razer بسیار قدرتمند میباشد.

طراحی ROG

از نظر طراجی ظاهری میتوان گفت گوشی ROG  بسیار زیبا است، این دستگاه دارای یک نمایشگر تمام صفحه و با بلندگوهای دوطرفه است، بر روی پنل پشتی شما میتوانید لوگوی معروف ROG  را مشاهده کنید که روشن میشود و قابلیت این را دارد که شخصی سازی شود. گوشی ROG  دارای یک سیستم خنک کننده قدرتمند است که این دستگاه را از گرمای شدید دور نگه میدارد.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات فنی ROG

گوشی ROG  به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶.۰ اینچی از نوع AMOLED  و با کیفیت فول اچ دی پلاس می آید، که نرخ تازه سازی آن ۶۰ هرتز و و سرعت واکنش آن ۱ میلی ثانیه است. این یعنی اینکه بیشتر از ۱۲۰ هرتز گوشی Razer  است اما کمتر از گوشی های هوشمند متوسط میباشد.

صفحه نمایش ROG   از قابلیت HDR نیز پشتیبانی میکند. این دستگاه دارای قلب تپنده اسنپدراگون ۸۴۵ است که در کنار یک رم ۸ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی و یا ۵۲۸ گیگی قرار گرفته است. شرکت ایسوس برای این دستگاه از یک بانری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره گرفته است، که از شارژ سریع هایپر پشتیبانی میکند. شرکت ایسوس برای اینکه گرمای حاصل از شارژ ر کاهش دهد در این دستگاه تراشه شارژ را از گوشی به آداپتور شارژر منتقل کرده است تا بدینوسیله از گرم شدن گوشی جلوگیری کند. گوشی ROG  دارای سه پورت وروذی  USB-C است، که شرکت ایسوس گفته این دلیل این کار این است که جک ۳.۵ میلی متری هدفون از آن حذف شده و شما شاید بخواهید گوشی خود را همزمان با بازی کردن به یک وسیله جانبی دیگر نیز متصل کنید.

حالت X  چیست ؟

یکی از حالت های جالبی که گوشی هوشمند ROG  دارد، این حالت x است که شما در با فشار دادن دو طرف گوشی میتوانید این حالت را فعال کنید. اما این حالت برای شما چه کاری انجام میدهد؟ در واقع این حالت تمام برنامه های پس زمینه متوقف میکند و به شما این امکان را میدهد تا تمام توان پردازشی این دستگاه را به بازی در حال اجرای خود بدهید و از آن لذت ببرید. هنگامی که شما در حالت X  باشید رابط کاربری از رنگ آبی به قرمز تیره تغییر پیدا میکند.

لوازم جانبی گوشی ROG

دستگاه ROG   به تنهایی یک غول است، با این حال شرکت ایسوس برخی لوازم جانبی برای آن تعبیه کرده است که این قدرت را چند برابر افزایش میدهد. که به برخی از آنها در زیر اشاره خواهیم کرد:::

  • کولر AeroActive : این کولر برای خنک کردن سریعتر دستگاه همراه آن است، یک برنامه دارد که قادر است فن را به طور خودکار خاموش و روشن کند و نیز میتواند سرعت آن را  تغییر دهد.
  • Gamepad Gamevice : که بسیار مشابه آن چیزیست که موتورولا برای سری Z خود عرضه کرد(با یک جفت دکمه در جناحین )
  • TwinView Pedestal  : نمایشگر ۶ اینچی کناری که به شما این امکان را میدهد در یکی بازی و در دیگری چت کنید و یا برای بازی های ۳D از آن بهره ببرید. همچنین دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری هست.
  • Desktop Dock: به شما این امکان را میدهد تا گوشی را به یک رایانه رومیزی تبدیل کنید و به کمک پورت های ورودی موجود صفحه کلید، موس و لوازم جانبی مورد نیاز را به آن متصل کنید.
  • WiGig Dock: به شما این امکان را میدهد تا به ورودی یک تلوزیون متصل شوید.

دوربین ها

از نظر تصویر برداری گوشی ROG دارای دوربین دوگانه پشتی است، که در آن سنسور های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است، و در قسمت جلویی آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین های به کار رفته دارای پیکر بندی گوشی Zenfone 5 است.

دسترسی و قیمت

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درمورد قیمت و زمان عرضه این دستگاه در دسترس نیست، تنها با توجه به آنچه از این دستگاه میدانیم انتظار داریم که بایک گوشی گیمینگ گران قیمت روبرو خواهیم بود. انتظار میرود این گوشی از تمام گوشی های گیمنگ بازار گران قیمت تر باشد.

دیجی دو

شما میتوانید بهترین های ایسوس را از وب سایت ما از طریق همین لینک خریداری کنید.

بهترین های برند ایسوس برای شما در دیجی  دو

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار