شروع پیش فروش آیفون ایکس

7539e864a1300dbf17a18c5c8956c8b2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل در ۱۲ سپتامبر با برگزاری رویدادی علاوه بر معرفی دو گوشی هوشمند آیفون ۸ و ۸ پلاس، از اسمارتفون منحصربفردی رونمایی کرد که آیفون ایکس یا همان آیفون ۱۰ نام داشت.

این گوشی هوشمند به مناسبت دهمین سال معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ معرفی شده و اپل نیز از ویژگی های بزرگی در آن بهره گرفته است. یکی از بارزترین آنها صفحه نمایش بدون حاشیه ای بوده که کوپرتینویی ها برای این اسمارتفون درنظر گرفتند.

حال که آیفون ۸ و ۸ پلاس پیشتر عرضه شدند، نوبت آیفون ایکس بوده که به تازگی برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته است. قیمت پایه این مدل ۹۹۹ دلار بوده اما در نسخه نهایی به ۱۱۴۹ دلار می رسد.

از مشخصات آن نیز باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی OLED باکیفیت FHD+، پردازنده شش هسته ای A11 بایونیک اپل، تراشه گرافیکی سه هسته ای، حافظه رم ۳ گیگابایتی، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل iOS 11، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر درباره پیش خرید به وب سایت رسمی کمپانی اپل مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری را بدست آورید. شایان ذکر بوده این گوشی هوشمند ۳ نوامبر عرضه می شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار