درز مشخصات فنی Moto G6 Plus

11dbcba9e63cef88eae5481075b5b193
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – شرکت موتورولا در نظر دارد به زودی از سه گوشی جدید سری Moto G6 رونمایی کند.  در روز های گذشته ما شاهد انتشار تصاویر رندر و قیمت این محصولات بوده ایم.

به تاریخ رونمایی نزدیک میشویم

ما انتظار داریم که تاریخ رونمایی سه گانه های شرکت موتورولا بسیار نزدیک باشد.  چراکه فهرست مشخصات علاوه بر تصاویر رندر شده گوشی‌هایMoto G6، G6 Plus و G6 Play روز گذشته با جزئیات کامل منتشر شدند.

البته این مشخصات فنی و طراحی ها هنوز به طور رسمی مورد تایید شرکت موتورولا قرار نگرفته است.

طراحی   و مشخصات Moto G6

به نظر میرسد که در طراحی این دستگاه تغییرات عمیقی ایجاد شده است.

گوشی Moto G6 دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ است، و دوربین ۱۶ مگا پیکسلی سلفی‌اش هم از فلش LED بهره می‌برد. حاشیه های صفحه نمایش آن نسبت به مدل های گذشته بسیار باریک شده است، اما بازهم دکمه فیزیکی حسگر اثرانشگت آن در جای همیشه یعنی در زیر پنل جلو قرار دارد. بیشترین میزان تغییر بر روی Moto G6 را میتوان در پنل پشتی مشاهده کرد. در پنل پشتی شرکت موتورولا سعی کرده از شیشه استفاده کند و در گوشه ها خمیدگی هایی را ایجاد کند. پنل پشتی Moto G6 Playاز جنس شیشه طراحی شده اما دوربین اصلی‌اش همچنان تک لنز باقی مانده است. این دوربین از لنز ۱۳ مگا پیکسلی تکی بهره می‌برد و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند.

مدل Moto G6 Play

حسگر اثر انگشت دقیقا روی لوگوی دوست داشتنی M قرار دارد.

گزارش شده است که مدل Moto G6 Play از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۴۳۰ قدرت می‌گیرد و با بهره گرفتن از باتری بزرگی با ظرفیت حدودا ۴۰۰۰ میلی آمپر احتمالا معادل ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی و طراحی ظاهری Moto G6 Plus

گوشی Moto G6 Plus  دارای صفحه نمایش ۵.۹۳ اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ دارد و از نسبت تصویر ۱۸:۹ هم بهره می‌برد. گفته می‌شود که این مدل از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۳۰ قدرت می‌گیرد. و به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. دوربین اصلی آن دوگانه با لنزهای ۱۲ و ۵ مگا پیکسلی پیش بینی شده است و احتمالا یک حسگر باکیفیت ۱۶ مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه می‌شود.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:33%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

این گوشی همچنین احتمالا از باتری ۳۲۰۰ میلی امپر ساعتی بهره می‌برد.

و مانند سایر مدل‌های این سه گانه تازه با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۸.۰ اوریو معرفی می‌شود.

درباره ما

شما میتوانید بهترین های موتورولا را از دیجی دو خریداری کنید.

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار