بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹

4bc58dd3c906fbc6d773b13a1ea2a9dd
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ساعت هوشمند از جمله لوازم جانبی اسمارت فون‌های امروزی به حساب می‌آید. درست است که وظیفه‌ی اصلی یک ساعت نشان دادن زمان می‌باشد، اما ساعت‌های هوشمند برای انسان مدرن مزایای دیگری نیز به همراه دارند. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ یاری نماییم.

مثلا از طریق یک ساعت هوشمند می‌توانید ناتیفیکیشن‌های تلفن همراه خود را مشاهده بفرمایید و یا از آن به عنوان کارت اعتباری برای پرداخت هزینه هایتان استفاده نمایید. حال اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، پس انتخاب بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ می‌تواند به دغدغه‌ای جدی برای شما تبدیل شده باشد. اما نگران نباشید!

بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹

اپل واچ 4 فقط برای عاشقان دنیای تکنولوژی جذاب نیست، بلکه هر کاربری که از یک اسمارت فون برند اپل (آیفون) برخوردار است می‌تواند از آن نهایت استفاده را داشته باشد.

اپل واچ ۴ فقط برای عاشقان دنیای تکنولوژی جذاب نیست، بلکه هر کاربری که از یک اسمارت فون برند اپل (آیفون) برخوردار است می‌تواند از آن نهایت استفاده را داشته باشد.

APPLE WATCH SERIES 4

مزایا: طراحی شگفت انگیز، باتری قوی، نجات دهنده‌ی زندگی!

معایب: با اسمارت فون‌های اندرویدی کار نمی‌کند

وقتی حرف از اسمارت واچ‌ها می‌شود، قطعا پادشاهی به جز اپل را نمی‌توانیم برای آن تصور کنیم! اپل واچ ۴ فقط برای عاشقان دنیای تکنولوژی جذاب نیست، بلکه هر کاربری که از یک اسمارت فون برند اپل (آیفون) برخوردار است می‌تواند از آن نهایت استفاده را داشته باشد. در این ساعت توجه بسیار بالایی به بحث سلامتی و فیتنس صورت گرفته است. اپل واچ می‌تواند ضربان قلب شما را نمایش داده و در صورت نیاز از شما دعوت کند تا به یک دکتر مراجعه فرمایید. همچنین در هنگام ورزش کردن، اپل واچ سلامتی بدن شما را در بالاترین سطح ممکن در زیر نظر خواهد داشت.

ضمنا اپل واچ را می‌توان به عنوان پلی از دنیای تکنولوژی به دنیای مد نامید! قطعا در دنیا کمتر ساعت هوشمندی را به زیبایی اپل واچ می‌توان یافت. با همین فلسفه، امروز اپل واچ‌ها به چهارمین نسل از تولد خود رسیده اند و در لیست ما، اپل واچ ۴ به عنوان بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند 2019 می‌گردید، رقیب همیشگی اپل بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد: سامسونگ گلکسی واچ اکتیو.

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ می‌گردید، رقیب همیشگی اپل بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد: سامسونگ گلکسی واچ اکتیو.

SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE

مزایا: راحت و سبک، طراحی فوق العاده، رابط کاربر بصری

معایب: پشتیبانی اپ محدود است

اگر به جای آیفون به یک اسمارت فون اندرویدی دسترسی دارید و به دنبال بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ می‌گردید، رقیب همیشگی اپل بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد: سامسونگ گلکسی واچ اکتیو. این دستگاه قطعا بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ در بین تمامی اندرویدی‌ها می‌باشد. نمایشگر گرد این ساعت شبیه به رقبای اپلی است و از ظاهر شگفت انگیز آن لذت خواهید برد. گلکسی واچ اکتیو دارای ویژگی‌های بسیار جالبی مثل نمایش فشار خون می‌باشد. این ساعت کاملا ضدآب است. البته نسل دوم GALAXY WATCH ACTIVE با ویژگی‌های بسیار بیشتر در راه است، ولی قیمت بالاتری نسبت به مدل اصلی دارد.

گلکسی واچ از نظر fitness tracking فوق العاده است و دارای ویژگی‌های بیشماری در بحث ورزش و سلامتی می‌باشد.

گلکسی واچ از نظر fitness tracking فوق العاده است و دارای ویژگی‌های بیشماری در بحث ورزش و سلامتی می‌باشد.

SAMSUNG GALAXY WATCH

مزایا: رابط کاربری خوب، باتری فوق العاده، کنترل جالب

معایب: بدون اپ، ظاهر آن مورد پسند همگان نیست

اگر از یک اسمارت فون اندرویدی استفاده می‌کنید و به ظاهر مدرن و جمع و جور Galaxy Watch Active عادت ندارید، Galaxy Watch احتمالا بهترین انتخاب شما در بین ساعت‌های هوشمند در دنیا می‌باشد. این دستگاه در دو سایز مختلف موجود است که می‌تواند مشتریان بیشتری را برای خود دست و پا کند! باتری گلکسی واچ هم می‌تواند بین ۳ تا ۶ روز بدون نیاز به شارژ مجدد به شما خدمت نماید.

گلکسی واچ از نظر fitness tracking فوق العاده است و دارای ویژگی‌های بیشماری در بحث ورزش و سلامتی می‌باشد. همچنین حلقه‌ی چرخان بدنه‌ی این گوشی بهترین راه ممکن برای کنترل یک ساعت به شمار می‌رود. با این حال در مقایسه با اپل واچ، گلکسی واچ بر روی دست چندان راحت نیست و از نظر اپ‌ها و اکسسوری نیز حرف چندانی برای گفتن ندارد.

از آنجا که سیستم عامل این ساعت Wear OS گوگل است، اپ‌ها و فیس هایی بسیار زیادی برای آن وجود دارند و حتی از نظر سیستم عامل، Sport را می‌توان به عنوان بهترین ساعت هوشمند 2019 انتخاب نمود.

از آنجا که سیستم عامل این ساعت Wear OS گوگل است، اپ‌ها و فیس هایی بسیار زیادی برای آن وجود دارند و حتی از نظر سیستم عامل، Sport را می‌توان به عنوان بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ انتخاب نمود.

FOSSIL SPORT

مزایا: راحت و سبک، طراحی جذاب، اپ استور بزرگ

معایب: حس پلاستیکی بودن را به شما منتقل می‌کند!

یک انتخاب خوب اندرویدی برای ورزشکاران! فسیل هم اکنون به چهارمین نسل از ساعت‌های هوشمند خود رسیده و انصافا در هر نسل نسبت به نسل قبلی پیشرفت بزرگی را تجربه کرده است. این دستگاه سبک وزن مجهز به GPS می‌باشد و با استفاده از چیپ Snapdragon Wear 3100 تجربه‌ی استفاده‌ی بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. از آنجا که سیستم عامل این ساعت Wear OS گوگل است، اپ‌ها و فیس هایی بسیار زیادی برای آن وجود دارند و حتی از نظر سیستم عامل، Sport را می‌توان به عنوان بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ انتخاب نمود. عمر باتری این دستگاه بیش از دو روز می‌باشد و حتی با اینکه Sport دارای ویژگی منحصربه فرد قابل ذکری نیست، اما همچنان به عنوان یک اسمارت واچ توانا در رتبه‌ی چهارم لیست بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ جایش محکم می‌باشد!

MODULAR 45 با صفحه‌ی گرد خود، ظاهری ‌شبیه به ساعت‌های مچی سنتی دارد.

MODULAR 45 با صفحه‌ی گرد خود، ظاهری ‌شبیه به ساعت‌های مچی سنتی دارد.

TAG HEUER CONNECTED MODULAR 45

مزایا: برند لوکس و معتبر، ظاهر زیبا

معایب: گران قیمت

دومین تلاش TAG در صنعت اسمارت واچ‌ها به یک ساعت هوشمند بسیار لوکس و زیبا ختم شده است. MODULAR 45 با صفحه‌ی گرد خود، ظاهری ‌شبیه به ساعت‌های مچی سنتی دارد. کلاس این ساعت قطعا یک سر و گردن بالاتر از رقبای اندرویدی خود می‌باشد و از نظر ظاهری با اپل واچ‌ها رقابت می‌کند. بنابراین شاید از نظر کارایی نتوان عنوان بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ را به MODULAR 45 داد، اما از نظر ظاهری، لوکس تر از آن را در دنیا نخواهید یافت! در واقع عنوان لاکچری ترین اسمارت واچ دنیا قطعا از آن MODULAR 45 می‌باشد.

در ادامه‌ی لیست بهترین ساعت هوشمند ۲۰۱۹ ، می‌توان رتبه‌های ۶ تا ۱۰ را هم به دستگاه‌های زیر اختصاص داد:

  • SKAGEN FALSTER 2 SMARTWATCH: بهترین اسمارت واچ اندرویدی دنیا
  • HUAWEI WATCH GT: باتری قدرتمند با سیستم عامل معمولی
  • APPLE WATCH SERIES 3: ارزان قیمت تر از اپل واچ ۴!
  • EMPORIO ARMANI ART5003: طراحی زیبای فلزی
  • HUAWEI WATCH 2: راحت و مناسب برای استفاده‌ی روزمره

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار