بررسی گلکسی J3 2017 سامسونگ

b5e2e6ac104e8d22a40bec0ed679c929
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی گلکسی J3 2017 سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. اسمارتفون هایی که باید به سری جی ، اس ، ای و برخی دیگر اشاره کرد. در سال ۲۰۱۷ کمپانی کره ای به رونمایی از گلکسی J3 2017 پرداخته که یک رده پایه کارآمد است.

این گوشی هوشمند زبان طراحی جدیدی داشته و توانسته در مقایسه با نسخه قبل ساختار بهینه ای داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی مختصر گلکسی گوشی سامسونگ J3 2017 بپردازیم که به مشخصات کارآمد و طراحی قابل توجهی مجهز است.

قطعا اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند مقرون به صرفه با طراحی مطلوب و مشخصات ایده آل هستید، باید به گلکسی J3 2017 اشاره کرد و در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید:

طراحی و ساختف

گلکسی J3 2017 به بدنه پلاستیکی مجهز است و باتوجه به سطح سخت افزاری آن، شرکت سامسونگ سعی کرده ویژگی های طراحی قابل توجهی برای آن در نظر گیرد. این اسمارتفون ابعاد ۱۴۳*۷۲*۸.۹ میلیمتری داشته و با وزن ۱۴۲ گرمی بسیار کارآمد است. از آنجایی که سامسونگ این مدل را رده بالا نمی داند و با هدف یک رده پایه عرضه داشت، جای تعجبی نداشته که بدنه فلزی با طراحی شیک و با دوام را در این مدل مشاهده کنیم.

blankنمایشگر

شرکت سامسونگ در این مدل از صفحه نمایش ۵.۰ اینچی ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی بوده که تراکمی ۲۹۴ppi داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز ۶۸ درصدی است. این یعنی صاحبان گوشی هوشمند گلکسی J3 2017 می توانند از صفحه نمایش کارآمدی برخوردار شوند و به کار با آن بپردازند. بنابراین در بخش صفحه نمایش می توان محصلو سامسونگ را قابل توجه و کارآمد به شمار آورد که تجربه لذت بخشی فراهم می آورد.

سخت افزار

گلکسی J3 2017 به پردازنده اگزینوس ۷۵۷۰ چهار هسته ای، حافظه رم ۲ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و برخی ویژگی های دیگر مجهز است. این ترکیب سخت افزاری برای گوشی هوشمندی چون گلکسی J3 2017 بسیار مناسب بوده و آن را به گوشی هوشمند کارآمدی تبدیل می کند که ارزشمند است و برای خرید به عنوان گوشی هوشمند رده پایه مناسب می باشد.

blankدوربین

شرکت سامسونگ در این رده پایه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی و در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۷۲۰ پیکسلی را در نظر گرفته است. فلاش LED نیز در بخش عقب آن قابل مشاهده است و می توان انتظارات بسیاری از این گوشی هوشمند رده پایه شرکت کره ای داشت.

باتری

یکی از بخش های مهم اسمارتفون ها باتری بوده که اگر ظرفیت لازم را دارا نباشند نمی توانند تجربه خوبی رقم زنند. در این میان سامسونگ تصمیم گرفت پک باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری با توجه به ساختار و مشخصات گلکسی J3 2017 در نظر گیرد. این باتری شاید ظرفیت بالایی نداشته باشد اما کمپانی کره ای سعی کرده آن را در گوشی هوشمندی تعبیه سازد که می تواند تجربه خوب را برای مخاطب خود به ارمغان آورد. داشتن انتظارات بسیار در بخش باتری از گلکسی J3 2017 جای تعجبی نداشته و یک مدل کم نظیر در میان رقبا خود به شمار می رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار