بررسی هوآوی میت ۱۰ پورش دیزاین هوآوی

2c1033f3ede811cce6178754c5bd2ee6
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت هوآوی اخیرا تلفن هوشمند پرچمدار جدیدی را به نام  میت ۱۰ پورش دیزاین معرفی کرد که در طراحی شباهت بسیاری به سایر مدل های سری میت ۱۰ داشته و در مشخصات نیز دست کمی از این سری ندارد.  میت ۱۰ پورش دیزاین عضوی از خانواده سری میت بودهکه همیشه با فروش بالایی رو به رو هستند و به برند قابل توجهی برای هوآوی تبدیل شدند. هر سال مدل های مختلفی از میت معرفی می شود و گوشی هوشمند  میت ۱۰ پورش دیزاین نیز به عنوان جدیدترین عضو این خانواده با طراحی پریمیومی رونمایی شد. ویژگی های قابل توجهی برای این گوشی هوشمند هوآوی در نظر گرفته شده که تجربه کاربری جالبی را برای افراد فراهم می آورد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی در عین حال کارآمد اما پرچمدار هستید می توانید روی  میت ۱۰ پورش دیزاین حساب ویژه ای باز کنید. اما برای آشنایی بیشتر این مطلب را دنبال کنید:

طراحی

در طراحی هوآوی سعی کرده از سری میت ۹ الگوبرداری کند از این رو در نگاه نخست می توانید این گوشی هوشمند را در عقب با آنها اشتباه گیرید. گذشته از آن سخت افزار چشمگیری نیز در نظر گرفته شده تا تنها طراحی نباشد. ابعادی ۱۵۴*۷۴*۷.۹ میلیمتری و وزن ۱۷۸ گرمی این گوشی هوشمند را با ابعادی مناسب و وزن مطلوب محسوب می کند. طراحی آن بیشتر پریمیومی بوده و اگر به قیمت آن توجه کنید در نگاه نخست مشخص است میت ۱۰ پورش دیزاین گوشی هوشمند پرچمدار است. هوآوی سعی کرده این گوشی هوشمند را برای رقابت با سایر پرچمدارانی چون گلکسی نوت ۸ و برخی دیگر آماده سازد و به نظر می‌رسد تاحدودی توانست موفق شود.

صفحه نمایش

هوآوی در این گوشی هوشمند خود از صفحه نمایش ۶.۰ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x2160 پیکسلی AMOLED  بهره گرفته که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۰درصدی بوده و می توان وضوح بالایی را شاهد بود. گذشته از آن تراکم صفحه نمایش ۴۰۲ppi عمق رنگ بالایی را به نمایش درمی آورد و اجازه خواهد داد تا میت ۱۰ پورش دیزاین در بخش صفحه نمایش چشمگیر باشد. بنابراین باید در بخش نمایشگر محصول شرکت هوآوی را یک پرچمدار واقعی دانست که انتظارات را برآورده می سازد.

سخت افزار

همانطور که گفته شد میت ۱۰ پورش دیزاین یک پرچمدار است از این رو هوآوی پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰ را در کنار تراشه گرافیکی Mali-G72 MP12 بهره گرفته است. حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار اسلات کارت میکرو اس دی اجازه خواهد داد تا میت ۱۰ پورش دیزاین گوشی هوشمند پرچمدار  باشد که می تواند قدرت بالایی در پردازش و اجرای برنامه های مختلف داشته باشد. پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر لیست مشخصات این گوشی هوشمند را تکمیل ساخته است

دوربین

در بخش دوربین هوآوی سعی کرده مشخصات قابلی را در نظر گیرد میت ۱۰ پورش دیزاین را به گوشی هوشمند پرچمداری تبدیل کند. از این رو به استفاده دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و دوربی سلفی ۸ مگاپیکسلی پرداخت. مدل اصلی می تواند تصویربرداری ۲کیداشته و مدل جلو نیز می‌تواند کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد. با چنین مشخصه های تصویربرداری میت ۱۰ پورش دیزاین می تواند همچون یک دستگاه تصویربرداری برای به ثبت رساندن تصاویر باشد.

باتری

میت ۱۰ پورش دیزاین هوآوی همچون بیشتر گوشی های هوشمند هوآوی به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز است که می تواند ۵۵۰ ساعت را در حالت آماده به کار و  ۲۳ ساعت را در حالت مکالمه مداوم قرار گیرد. با چنین باتری کاربران تلفن هوشمند پریمیومی میت ۱۰ پورش دیزاین موفق می شوند تا ساعت ها به استفاده از این اسمارتفون پریمیومی پرداخته و از کار با آن لذت برد

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار