بررسی سونی اکسپریا L2

1cef2fa4e3b444b10eb8d0ecf335604a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی سونی اکسپریا L2

شرکت سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 به معرفی گوشی هوشمند اکسپریا L2 پرداخت که میان رده ای قابل توجه به نظر می رسید و طراحی جذابی داشت. این اسمارتفون اگرچه در دسته میان رده قرار می گیرد اما بدان معنا نیست که نباید انتظارات بسیاری از آن داشت.

پیشتر سونی پیش خرید اکسپریا L2 را در برخی بازارها آغاز کرده اما فروش آن قرار است بزودی و در ماه فوریه صورت گیرد. اکسپریا L2 با طراحی قابل توجهی که داشته می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند و یک محصول کامل میان رده به شمار رود.

در این مطلب قصد داریم به بررسی مختصر این گوشی هوشمند سونی بپردازیم تا آشنایی بیشتری پیدا کرده و متوجه شویم محصول مورد اشاره را نباید دست کم گرفت و یک مدل قابل توجه به شمار می‌رود.

طراحی و ساخت

blankسونی اکسپریا L2 شباهتی به دیگر اسمارتفون های سونی داشته و بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده است. ابعاد آن ۱۵۰*۷۸*۹.۸ میلیمتری بوده و وزن آن ۱۷۹ گرمی است که می تواند در بخش طراحی و ساخت محصولی کارآمد به شمار رود. این گوشی هوشمند طراحی باکیفیتی داشته و در نگاه نخست ممکن است به عنوان یک پرچمدار به شمار رود اما در حقیقت یک میان رده کارآمد و چشمگیر از برند ژاپنی به شمار می رود.

صفحه نمایش

یکی از بخش های مهم هر تلفن هوشمندی نمایشگر آن است. خوشبختانه شرکت سونی برای گوشی هوشمند اکسپریا L2 از پنل ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی و تراکم ۲۶۷ppi و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۳ درصدی از ویژگی های صفحه نمایش اکسپریا L2 محسوب می شود. این تلفن هوشمند در ویژگی های صفحه نمایش بسیار باکیفیت نیست و تنها یک میان رده به شمار رفته که قادر است وضوح خوبی را به مخاطب خود ارائه دهد. بنابراین در بخش صفحه نمایش محصول سونی یکی از میان رده های چشمگیر به شمار می رود.

سخت افزار

همانطور که می دانید اکسپریا L2 در دسته میان رده ها جای می گیرد و جای تعجبی هم نداشته مشخصات پرچمداری نداشته باشد. از مشخصه های سخت افزاری آن باید به پردازنده چهار هسته ای MT6737T مدیاتک با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی Mali-T720MP2، حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایاتی اشاره کرد. با این تفاسیر می توان محصول سونی را قابل توجه دانست و می تواند عملکردی قابل را از خود به نمایش بگذارد.

blankدوربین

در بخش دوربین اکسپریا L2 از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می برد و همانطور که بیشتر میان رده ها از چنین قابلیتی برخوردار هستند. در بخش سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی قابل مشاهده بوده که می تواند کاربری خوبی را رقم زند. داشتن انتظارات کافی از دوربین اکسپریا L2 بیراهه نیست زیرا سونی سعی کرده در این بخش گزینه های ایده آلی به کار گیرد.

باتری

پک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری اکسپریا L2 آن را قادر می سازد تا توانایی بالایی از خود نشان داده و ساعت ها فعال باقی بماند. این باتری در نوع خود مدت زمان کاربری افراد را با اکسپریا L2 افزایش خواهد داد. از این رو افراد می توانند کاربری طولانی مدتی با این میان رده قابل توجه داشته باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار