انتشار تصویر رندر شده از مایکروسافت اندرومدا

d90c59c05c7a7ae757a662a426384e11
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت را می توان یکی از کمپانی های فعالی دانست که همیشه در تلاش است بهترین ها را به مخاطبان و طرفداران خود ارائه دهد.

در حال حاضر شرکت های بسیاری هستند که روی گوشی هوشمند انعطاف پذیر مشغول کار می باشند. از سامسونگ گرفته تا ال جی، سونی، هوآوی، شیائومی و چندی دیگر. هر یک از این کمپانی ها مشخصات بزرگ و طراحی منحصربفردی برای گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود در نظر گرفتند و در این میان، شرکت ردموندی مایکروسافت نیز دست به کار شده است.

تیم طراحی ردموندی ها روی اسمارتفون انعطاف پذیری به نام اندرومدا مشغول کار است. چند سالی می شود شایعاتی پیرامون این تلفن هوشمند منتشر می شود و باری دیگر شاهد انتشار گزارشی هستیم که به زمان معرفی اندرومدا اشاره می کند. سال هاست شایعه می شود مایکروسافت روی اسمارتفون انعطاف پذیر کار می کند و اندرومدا نیز یکی از آنها می باشد. از ویژگی های این گوشی هوشمند باید به پردازنده و گرافیک AMD ، حافظه رم بیش از ۱۲ گیگابایتی، صفحه نمایش پیکسل سنس و چندی دیگر اشاره کرد.

شایعات می گویند این گوشی هوشمند مایکروسافت مشخصاتی در سطح تبلت های سرفیس داشته و نباید آن را یک تلفن هوشمند معمولی دانست. زیرا ردموندی ها قصد دارند یک کامپیوتر جیبی طراحی کنند که با ویژگی هایی مشابه سرفیس اما با امکان حمل و نقل آسان همراست.

احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ مایکروسافت برنامه ای برای معرفی تلفن هوشمند تاشو خود خواهد داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار