اطلاعات فاش شده از موتورولا Edge Lite

b53af7f980f5180feb0b0e6913eda08d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اطلاعات فاش شده از موتورولا Edge Lite

به گزارش یکی از سایت های معتبر در حوزه محصولات دیجیتال شب گذشته موتورولا از یکی دیگر اعضا خانواده Edge یعنی Edge Lite خبر داد . گرچه این خبر به صورت رسمی از این کمپانی منتشر نشده است، اما شایعاتی درباره این مدل از موتورولا به گوش می رسد که نمی توان به سادگی و با بی توجه از کنار آن گذشت .

همانطور که می دانید این کمپانی توانسته با محصولات با کیفیت خود در بازار داغ رقابت های گوشی های هوشمند دوام بیاورد، گرچه در حال حاضر این بازار داغ را کمپانی هایی مثل سامسونگ، آیفون و هوآوی تسخیر کرده اند.

در ادامه به مشخصات فاش شده از این مدل موتورولا می پردازیم:

در ابتدا باید بیان کنیم که اطلاعات ما از وجود چنین مدلی از موتورولا بر می گردد به مجوز FCC موجود در این مدل. با توجه به نام Edge Lite پیداست که این مدل سومین عضو از خانواده Edge به شمار می آید. اما لازم به ذکر است که Edge Lite علی رغم یدک کشیدن پیشوند Edge پایین ترین سطح این خوانواده بوده و در آن خبری از نمایشگری آبشاری موجود در مدل های پیشین نیست.

موتورولا Edge Lite

مشخصات فنی Edge Lite

با توجه به اخبار منتشر شده صفحه نمایشگری که برای این مدل از موتورولا در نظر گرفته شده ۶.۷ اینچ بوده که از وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ برخوردار است. خوشبختانه حسگر اثر انگشت نیز درست روی پنل نمایشگر تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های Edge Lite می توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن اشاره کرد که با توجه به میانرده های موجود در بازار نمی توان به عنوان یک آپشن برای آن مطرح شود.

اما برای دوربین اصلی یک دوربین چهارگانه طراحی شده که دارای لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سه لنز ۱۶، ۸ و ۵ است. هنوز کاربرد هر یک از این لنز ها مشخص نشده اما انتظار می رود که یکی از آن ها لنز اولتراواید و دو لنز دیگر شامل حسگر عمق و دوربین ماکرو باشند.

قدرت تفکر این دستگاه را اسنپدراگون ۷۶۵ به عهده دارد که به نسبت دیگر مدل های خانواده Edge تغییری نکرده است. گفتنی است که حافظه این دستگاه در دو نسخه ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت UFS2.1 خواهد بود.

در ارتباط با قلب تپنده این دستگاه یعنی باتری Edge Lite باید بیان کنیم که باتری ای به قدرت ۴۸۰۰ میلی آمپر در داخل آن تعبیه شده که قابلیت شارژ ۱۸ واتی را خواهد داشت.

مشخصات دیگر از Edge Lite

از دیگر مشخصات افشا شده از Edge Lite می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، قابلیت اتصال به شبکه ۵G، NFC و استفاده از پورت  USB-C اشاره کرد.

موتورولا Edge Lite در حال حاضر در نسخه های Prussian، Sutfing، Soft White، Azury، Blue در کشور های ژاپن، آمریکا لاتین و خاورمیانه در دسترس خواهد بود.

قیمت نهایی که به نظر می رسد برای این مدل از گوشی موتورولا در نظر گرفته شده باشد، ۳۹۹ یورو برای نسخه ۶۴ گیگابایتی آن خواهد بود . البته زمان عرضه این محصول مشخص نشده، بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

منع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار