آنر ۸A Pro به زودی معرفی می‌شود

a2041a4566026a4513cbc06bcb76814d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هواوی به تازگی گوشی آنر Play 8A را در سال جاری معرفی کرده است و حالا در نظر دارد تا نسخه‌ی قدرتمندتری از این دستگاه را با نام آنر ۸A Pro معرفی کند. با توجه به گزارش ها انتظار می‌رود که آنر ۸A Pro دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچ مشابه با مدل قبلی باشد، با این حال در قسمت شاهد یک حسگر اثر انگشت هستیم که در مدل قبلی وجود نداشت.

به طور کلی آنر ۸A Pro مشخصات خود را از آنر Play 8A به عاریه گرفته است، با این حال تفاوت های را در آن شاهد هستیم. به مانند مدل قبلی، قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی هلیوی پی ۳۵ هشت هسته‌ای است که در کنار ۳ گیگابایت رم تعبیه شده است.

آنر ۸A Pro بر روی آخرین نسخه‌ی اندروید (اندروید پای) اجرا می‌شود که بر پایه‌ی EMUI 9 می‌باشد. این دستگاه به طور پیش فرض دارای یک حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است و شما می‌توانید به کمک میکرو اس دی آن را افزایش دهید. هواوی برای این دستگاه از یک جایگاه اختصاصی بهره گرفته است، بنابراین شما مجبور نیستید بین سیم کارت یا حافظه‌ی جانبی یکی را انتخاب کنید.

در قسمت پشتی این دستگاه مانند سری قبلی شاهد یک دوربین یگانه هستیم که دارای لنز ۱۳ مگاپیکسل است و در ناتچ جلویی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این دستگاه انرژی خود را از طریق یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری تامین می‌کند که شما می‌توانید آن را از طریق USB شارژ کنید. این دستگاه در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت ۲۱۸ دلار در روسیه عرضه می‌شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار