آنر ۶۰ SE به طور رسمی معرفی شد

7ccb6717384924f45b99ac455990cd91
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدتی قبل شرکت آنر از گوشی‌های پرچم‌دار خود به نام آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو رونمایی کرد و حالا شاهد رونمایی رسمی جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت به نام آنر ۶۰ SE هستیم. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این گوشی هوشمند جدید از نوع OLED و ۱۲۰ هرتزی است. رزولوشن تصویر ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل فول‌اچ‌دی پلاس، با پشتیبانی از صددرصد فضای رنگی DCI-P3  است. همچنین در نمایشگر این گوشی ناچ حفره دوربین سلفی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است تا تصاویر دلخواه شما را باکیفیت بالا ثبت کند.

تراشه‌ای که گوشی Honor 60 SE از آن قدرت می‌گیرد Dimensity 900 با حافظه رم ۸ گیگابایتی است تا به‌راحتی اطلاعات را پردازش کند. منبع تغذیه این گوشی نیز یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است که به‌سرعت گوشی را شارژ می‌کند. در پنل پشتی گوشی آنر شاهد سه دوربین هستیم که در کنار هم قرار گرفته‌اند. نکته جالب در مورد طراحی دوربین این گوشی، شباهت آن به سری آیفون ۱۳ پرو است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی گوشی آنر در کنار دو دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. همچنین آنر ۶۰ SE با رابط کاربری Magic UI 5.0  عرضه خواهد شد که قابلیت به‌روزرسانی به  Magic UI 6.0 را نیز دارد. به نظر می‌رسد مشخصات گوشی Honor برای یک گوشی میان‌رده مناسب باشد.

"

قیمت و تاریخ عرضه گوشی آنر ۶۰ SE

اگر منتظر عرضه این گوشی هستید در مورد زمان عرضه باید بگوییم که طبق اخبار منتشر شده پیش‌فروش آنر ۶۰ SE  در حال حاضر آغاز شده است و فروش رسمی آن نیز از تاریخ ۱۷ فوریه و یا ۲۸ بهمن شروع خواهد شد. این گوشی در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سبز عرضه خواهد شد و قیمت آن در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی  ۳۴۵ دلار و در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۳۹۰ دلار خواهد بود.

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار