آنر ۳۰ لایت معرفی شد

80422ea5a155b71315082cfaad68fbe9
زمان مطالعه: 4 دقیقه

صفحه ۶.۵ اینچی و پشتیبانی از شبکه ۵G برای معرفی محصل جدید آنر کفایت می کند تا مشتاق لمس آن باشیم. آنر  ۳۰ لایت عضو جدید خانواده  این کمپانی به شمار می آید که چندی پیش رونمایی شده است. این مدل جدید از آنر نام دیگری به اسم آنر ۳۰ یوث نیز خواهد داشت بنابراین بد نیست این نام را به خاطر بسپارید.

آنر گوشی جدید خود را به تراشه دایمنستی ۸۰۰ مدیاتک مجهز کرده است که در دو مدل عرضه خواهد شد. در این رونمایی مشخصات فنی این گوشی هوشمند به طور کامل معرفی شده است که در ادامه به آن ها می پردازیم:

مشخصات آنر ۳۰ لایت

صفحه نمایش و بدنه آنر ۳۰ لایت

نمایشگر آنر ۳۰ لایت ۶.۵ اینچ بوده که دارای روزلوشن ۱۰۸۰P است. نرخ تازه سازی این نمایشگر ۹. هرتز و نزخ نمونه برداری آن ۱۸۰ هرتز است. بنابراین می توان از آن وضوح تصویر بالایی را انتظار داشت که تماشای ویدئو و بازی را لذت بخش می کند.

در پنل نمایشگر شاهد میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون یک ناچ U مانند هستیم. نکته قابل توجه این است که کاربر می تواند از فناوری تشخیص چهره توسط این دوربین و یا حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر لبه کناری گوشی برای ایجاد امنیت گوشی استفاده کند.

در پنل پشتی شاهد که ماژول مستطیل شکل هستیم که دوربین های اصلی به همراه یک فلش درون آن قرار دارد. نمای ظاهری این گوشی بسیار جذاب است. آنر برای پنل پشتی از انعکاس رنگ ها استفاده کرده که از گوشه پایین سمت چپ شروع شده و به بالا روانه می شود و لوگوی آنر نیز در قسمت پایین گوشی در لابه لای نورهای درخشان قرار گرفته است.

آنر-30-لایت

حافظه آنر ۳۰ لایت

همانطور که اشاره شد این گوشی در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می شود که نسخه ۶ آن دارای ۶۸ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه ۸ آن از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند. این مقدار حجم برای حافظه به راحتی می تواند نیاز کاربران را در ذخیره سازی داده ها بطرف کند. گفتنی است که کاربران در صورت نیاز به فضای بیشتر برای ذخیره سازی می توانند از کارت حافظه مموری استفاده کنند. اما توجه داشته باشید در صورت استفاده از کارت حافظه امکان بهره مندی از قابلیت دو سیم کارت همزمان را نخواهید داشت.

پرازنده و سیستم عامل آنر ۳۰ لایت

معرفی این گوشی با معرفی پردازنده آن همراه بوده است. پردازنده این میانرده از تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک پشتیبانی می کند که یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس پردازشی ۲ گیگاهرتز است. سیستم عامل آنر ۳۰ لایت، اندروید ۱۰ بوده که از رابط کاربری Magic UI 3.1 برخوردار است.

نکته قابل توجه در این گوشی این است که آنر ۳۰ لایت از سیستم GMS گوگل به دلیل تحریم های آمریکا نمی تواند استفاده کند.

دوربین آنر ۳۰ لایت

دوربین اصلی میانرده آنر که بر پنل پشتی تکیه زده است از تکنولوژی دوربین های سه گانه برخودار است. دوربین اصلی این گوش ۴۸ مگاپیکسل بوده و دو دوربین دیگر به سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسل مجهز هسند که لنز ۸ مگاپیکسلی آن فوق عریض بوده و لنز ۲ مگاپیکسلی آن وظیفه سنجش عمق را بر عهده خواهد داشت.

ناگفته نماند که از این دوربین می توان ویدئوی۴K  با قبلیت لرزش گیر را نیز خواهد داشت.

باتری آنر ۳۰ لایت

در زیر قاب آنر ۳۰ لایت باتری به قدرت ۴۰۰۰ میلی آمپر قرار دارد که از قابلیت شارژ سریع ۵/۲۲ واتی نیز برخوردار است. باتری این گوشی می تواند تنها در ۳۰ دقیقه به ۵۳ درصد شارژ برسد. ناگفته نماند درگاهی که باتری را شارژ می نکند USB-C است.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توانیم به جک ۳.۵ هدفون، پشتیبانی از شبکه ۵ جی و وای فای ۵ اشاره کنیم.

قیمت آنر ۳۰ لایت

قیمت این گوشی از کمپانی آنر بسته به میزان حافظه انتخابی متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر کاربران می وانند نسخه ۶ گیگابایتی این محصول را با ۶۴ گیگابایت رم به قیمت ۱۷۰۰ یوآن و یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۹۰۰ یوان خریداری کنند. اما نسخه ۸ گیگابایت این محصول به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ۲۲۰۰ یوان عرضه خواهد شد. گفتنی است که آنر ۳۰ لایت هجدهم تیر ماه راهی بازار چین خواهد شد.

سخن پایانی

آنر ۳۰ یوث یکی از گوشی های خوش قیمت است که بر مبنای کارایی آن از قیمت منصفانه ای برخوردار است. آنر ایکس ۱۰ مکس نیز چندی پیش توسط این شرکت معرفی شده است که از قابلیت های شفت انگیزی برخوردار است. در بازار داغ گوشی های میانرده گوشی های آنر به عنوان گوشی های با کیفیت به شمار می آیند، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برند و همچنین مشاهده محصولات آن به سایت دیجی دو مراجعه کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار