آلکاتل Idol 5 تاییدیه FCC را دریافت کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

عمده دستگاه های دیجیتال برای عرضه در ایالات متحده بایستی تاییدیه FCC یا مرکز صدور تجهیزات مخابراتی ایالات متحده را کسب کنند. هر روز شاهد دریافت تاییدیه ای توسط محصولی از برندهای مختلف هستیم و حال نوبت به  Idol 5 شرکت آلکاتل رسیده تا چنین تاییدیه ای را از سوی FCC دریافت کند. با کسب تاییدیه می توان انتظار داشت که آلکاتل بزودی محصول مذکور را معرفی و با قیمت مناسبی در بازار عرضه دارد.

متاسفانه FCC اطلاعات دقیقی از Idol 5 شرکت آلکاتل ارائه نمی دهد و تنها شاهد کسب تاییدیه ای از FCC توسط  Idol 5 آلکاتل هستیم. اما باتوجه به گزارش های قبلی Idol 5 یک میان رده کارآمد شرکت فرانسوی آلکاتل بوده و احتمالا در ایفا ۲۰۱۷ توسط شرکت مذکور رونمایی می شود. بنابراین نباید این محصول را تلفن هوشمند نامناسب دانست و می تواند گزینه مناسبی برای دوستداران اسمارتفون میان رده باشد.

شرکت آلکاتل یکی از تولیدکنندگان مطرح دستگاه های دیجیتالی چون تبلت و تلفن هوشمند به شمار می رود و در زمینه مخابرات نیز فعالیت داشته و حال قصد دارد بزودی Idol 5 را روانه بازار کند.

از مشخصات این مدل باید به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، حافظه رم ۳ گیگابایتی یا مدلی با پردازنده Helio P20 مدیاتک با حافظه رم ۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا اشاره داشت.

جزئیات بیشتری از این محصول در دست نیست و با توجه به چنین مشخصاتی Idol 5 میان رده سطح بالا به شمار می رود که قطعا می‌تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

بسیاری Idol 5 را محصول موفقی برای آلکاتل می دانند اما مشخص نیست چه زمانی کمپانی موردبحث به عرضه آن می پردازد و تنها باید به انتظار ادامه داد تا در تابستان شاهد عرضه و معرفی Idol 5 باشیم.

در اخباری مرتبط این شرکت تبلت بزرگی را اواخر سال گذشته معرفی کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار