آغاز فروش شیائومی POCO F1 Armored Edition

69e7c8e4a06ea262d1987f85622f9189
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی در اواسط سال ۲۰۱۸ از گوشی هوشمند پرچمدار قابل توجهی چون POCO F1 رونمایی کرد. اسمارتفونی که مشخصات برجسته ای داشته و یک محصول ویژه به شمار می رود.

این اسمارتفون از مشخصات یک پرچمدار بهره می برد اما با قیمت بسیار ایده آل به فروش می رسد. این محصول در تابستان سال جاری راهی بازار شد و سپس شیائومی نسخه POCO F1 Armored Edition را نیز روانه بازار چین کرده که از بدنه ای با طرح فیبرکربنی برخوردار بوده و ظاهری جذاب تر از نسخه معمولی دارد.

به تازگی کمپانی چینی آن را در بازار هند عرضه کرده و احتمالا بزودی باید شاهد عرضه جهانی آن باشیم.  Poco F1 تنها ۳۰۰ دلار قیمت داشته و از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی LCD با کیفیت Full HD+ و رزولوشن ۲۲۴۶*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی می توان محصول کمپانی شیائومی را یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند پرچمدار به شمار آورد. گفتنیست آخرین نسخه MIUI یا همان رابط کاربری شیائومی نیز در این گوشی هوشمند قرار دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار