آشکار شدن اطلاعات ZenFone 5 لایت ایسوس

3b82b0f02e434767f72169f612a07243
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آشکار شدن اطلاعات ZenFone 5 لایت ایسوس

شرکت ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ در نظر داشته سری ZenFone 5 را معرفی کند. این سری شامل چندین مدل مختلف شده و انتظار داریم طراحی مختلفی برای آن در نظر گیرد.

در سال ۲۰۱۷ شرکت ایسوس سری ZenFone 4 را معرفی کرد که شش مدل مختلف را شامل می شد و توانست بسیار موردتوجه همگان قرار گیرد. البته این سری با قیمت مناسبی عرضه شدند و با استقبالی در فروش رو به رو شدند.

پیشتر مدیرعامل ایسوس جری شن بیان داشت که کمپانی می خواهد در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ سری ZenFone 5 را معرفی کند. او جزئیات دقیقی از این اسمارتفون ارائه نداد و انتظار داریم اطلاعات آن را در آینده شاهد باشیم.

به تازگی در بنچمارک ها جزئیات سخت افزاری گوشی هوشمند ZenFone 5 لایت آشکار شده که به نظر می رسد با گوشی هوشمندی میان رده و کارآمد رو به رو هستیم. ایسوس جزئیات دقیقی از اسمارتفون ارائه نداد اما به معرفی و عرضه آن در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ خواهد پرداخت.

blankاحتمالا در MWC 2018 شاهد حضور ایسوس برای معرفی محصولات مصرفتی کمپانی باشیم که از جمله باید به  ZenFone 5 پرداخت. این مدل به تازگی در اسنادی آشکار شده و به اسم رمز ZC600KL شناخته می شود.

صفحه نمایش بزرگ ۶.۰ اینچی در کنار پردازنده کوالکام ویژگی کاملی را در اختیار طرفداران خود قرار می دهد. گذشته از آن پشتیبانی شبکه LTE نشان می دهد در زمینه اتصال به شبکه بسیار سریع محسوب می شود.

نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ نمونه بارز یک نمایشگر بوده و این روزها در میان گوشی هوشمند شایع شده و هرشرکتی در نظر داشته تا نمایشگر بی حاشیه را برای محصولاتش ارائه دهد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در MWC 2018 شاهد معرفی آن باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار