گوشی Oppo A3 در تایوان عرضه میشود

6e3495c960cb3af82c6eede9cd27dead
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- شرکت اوپو  همچنان به گسترش سلطه خود ادامه میدهد، این شرکت پس از معرفی رسمی خود در کشور های فرانسه، اسپانیا، هلند و ایتالیا در حال حاضر قصد دارد تا گوشی میان رده جدید خود را (Oppo A3) را در تایوان عرضه کند.

شرکت اوپو A3 را به تایوان میفرستد

در جال حاضر شرکت چینی اوپو دارنده مقام پنجم بهترین تولید کننده گوشی جهان است. این شرکت تایید کرده است که به زودی میان رده Oppo A3 را در تایوان عرضه خواهد کرد. این دستگاه از ۲۳ ماه ژوئن سال جاری در کشور های آسیا برای خرید در دسترس خواهد  بود. اگر شما اهل تایوان هستید میتوانید این دستگاه را از طریق کانال های آنلاین و افلاین خریداری کنید.  شما میتوانید این دستگاه را از طریق فروشگاه e-store اوپو، فروشگاه های Experience  اوپو و مهمترین سایت های تجارت الکترونیک تایوان خریدرای کنید.

blankطراحی و نمایشگر

گوشی Oppo A3 دارای یک طراحی ای شیشه ای زیبا است، که پشت آن همانند الماس درخشنده است. گوشی Oppo A3 دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی است که به شما تصاویری با کیفیت فول اچ دی پلاس را نمایش میدهد. رزولوشن تصویر این نمایشگر ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسل میباشد. این دستگاه دارای یک بدنه باریک و لبه های خمیده در اطراف چهار گوش خود است. در بالای نمایشگر این دستگاه همانند گوشی آیفون ایکس یک ناتچ قرار گرفته است که درون آن یک دوربین سلفی و بلندگو تعبیه شده است. کلید های ولوم صدا در سمت چپ و کلید پاور قدرت در سمت راست دستگاه قرار دارند.

نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه خیلی زیاد است که تقریبا تمام قسمت جلو را نمایشگر به خود اختصاص میدهد. در قسمت پشتی یک دوربین تک و فلش LED قرار دارند و در مرکز پنل پشتی آرم اوپو قابل مشاهده است.

مشخصات  فنی

در زیر بدنه این دستگاه یک پردازنده هشت هسته ای Helio P60 تعبیه شده است، که جزو بهترین پردازنده های عرضه شده از شرکت مدیاتک در سال ۲۰۱۸ است که البته شامل کلاس گوشی های میان رده میباشد. این پردازنده به دستگاه قدرت این را میدهد تا با سرعت حداکثری ۲.۰ گیگاهرتز دستورات را اجرا کند. در کنار این پردازنده یک رم ۴ گیگی به همراه یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی تعبیه شده است. البته ناگفته نماند که شما میتوانید از طریق یک کارت micro  حافظه این دستگاه را تا حداکثر ۲۵۶ گیگ افزایش دهید. البته جالب است بدانید این دستگاه دارای یک جایگاه اختصاصی برای کارت SD  شما است یعنی شما میتوانید همزمان از این کارت و دو سیم کارت موجود استفاده کنید و نگران از دست دادن یک سیم کارت نباشید.

همانطور که گفتیم این دستگاه دارای یک دوربین پشتی است که سنسور آن ۱۶ مگاپیکسلی میباشد و دیافراگم آن f/1.8 است. و در قسمت جلویی یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی و تماس تصویری نعبیه شده است.  دوربین های گوشی  Oppo A3 دارای قابلیت های برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, HDR و پاناروما هستند. گوشی  Oppo A3  تمام قدرت خود را از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری دریافت میکند.

از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱
  • ابعاد ۱۵۶ در ۷۵.۳ در ۷.۸ میلی‌متر
  • پردازنده گرافیکیMali-G72 MP3
  • وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • حسگرهای شتاب‌سنج, سنسور مجاورت, قطب‌نما
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • پشتیبانی از A-GPS و GPS
  • پشتیبانی از رادیو

دسترسی و خرید

همانطور که گفته شده این دستگاه از ۲۳ ماه ژوئن در دسترس شما خواهد بود و شما میتوانید آن را از فروشگاه های گفته شده خریداری کنید. این دستگاه با برچسب قیمت ۳۶۵ دلار و یا ۳۱۵ یورو خریداری کنید. بنا به گزارش های موجود برای اولین خریدار های این دستگاه یک قلم OTG به صورت هدیه داده میشود که حدود ۱۵ دلار قیمت دارد. لازم است بدانید این قلم به شما این امکان را میدهد تا به گوشی Oppo A3 متصل شوید. چرا که این دستگاه از تکنولوژی OTG USB پشتیبانی میکند.

دیجی دو

 

شرکت اوپو در جمع ده سازنده برتر دنیا قرار دارد و شما میتوانید محصولاتش را از ما خریداری کنید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار