گلکسی A20e معرفی شد

99b183c8952e008ca076c611eacf64bf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمپانی سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی A20e رونمایی کرده است که یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی میان‌رده کمپانی سامسونگ از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی LCD از نوع Infinity V برخوردار است. این صفحه نمایش از وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۵۶۰ بهره‌مند است. در بریدگی که در بالای صفحه نمایش این گوشی هوشمند طراحی شده است از یک دوربین سلفی استفاده شده است که این دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل است.

تراشه مورد استفاده در این دیوایس یک تراشه اکسینوس ۷۸۸۴ است البته این پردازنده از یک حافظه رم و حافظه داخلی بهره‌مند است که رم آن برابر با ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز برابر با ۳۲ گیگابایت است. البته درصورتی که به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات و داده‌های خود نیاز داشته باشید می‌توانید یک کارت حافظه مجزا برای آن خریداری کنید.

این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. از دیکری ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به یک دوربین دوگانه دارای سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید پای، باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت اشاره کرد. باتوجه به تمامی مشخصات فنی گوشی، گلکسی A20e که در این خبر مورد بررسی قرار دادیم نتیجه می‌گیریم که این دیوایس تنها یک دیوایس میان‌رده است.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار