گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

7bd398cda5babcddb996dff9cd511a0d
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گارانتی را می‌توان مهم‌ترین فاکتوربرای خرید محصولات الکترونیکی دانست.محصولات دیجیتال مانند لب تاپ، موبایل و تبلت ممکن است به دلایل متعددی پس از مدتی استفاده دچار مشکل و یا خرابی شده و نیاز به سرویس داشته باشند. ارائه گارانتی بر روی کالا خریداری شده این اطمینان را به شما می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل غیرمترقبه‌ای به سادگی وسیله خریداری شده را تعمیر کرده و نگران هزینه‌های ناشی از تعمیر آن نباشید. یکی از شرکت‌هایی به صورت حرفه‌ای به ارائه خدمات پس از فروش کالاهای دیجیتال مانند تلفن همراه، می‌پردازد شرکت حمل و سرویس خاورمیانه است. این شرکت با فعالیت در بازار رسمی اقدام به صدور ضمانت نامه کالاهای دیجیتال کرده و محصولات تحت پوشش خود را با اطمینان به مشتریان عرضه می‌کند.

سابقه همراه سرویس خاورمیانه در ارائه گارانتی

همراه سرویس خاورمیانه تا سال ۱۳۹۰ جزوی از شرکت مایکروتل بود و زیر نظر آن فعالیت می‌کرد. این شرکت بعد از سال ۹۰ به منظور ایجاد شرکتی مستقل بر پایه پیشرفت فعالیت‌های خود، از حمایت مایکروتل خارج شد و با حدود ۳۰ پرسنل کار خود را آغاز کرد. همراه سرویس خاورمیانه در طی هشت سال فعالیت خود توانست به پیشرفت قابل توجهی در امر ضمانت محصولات دیجیتال برسد و تعداد ۳۰ شعبه را در شهرهای مختلف کشور احداث کند. هم اکنون همراه سرویس خاورمیانه خدمات ضمانت چهار برند تولید محصولات دیجیتال در ایران را در دست دارد و با ارائه خدمات خود جوابگوی مشتریان است.

فعالیت موثر همراه سرویس خاورمیانه منجر به موفقیت‌های بسیاری برای این شرکت شد. موفقیت‌هایی ماند کسب تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان از وزارت صنعت ومعدن وتجارت به عنوان شرکت برتر در زمینه خدمات موبایل وتبلت، تندیس سیمین برند برتر محبوب از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برنده سه دوره متوالی گواهی نامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده  از وزارت صنعت ومعدن وتجارت بعنوان شرکت برتر در زمینه خدمات موبایل وتبلت، از افتخارات این شرکت در زمینه ارائه گارانتی و ضمانت محصولات دیجیتال است.

گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

بیشتر بخوانید : گارانتی هماهنگ سرویس

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

همراه سرویس خاورمیانه با چهار شرکت تولیدکننده محصولات دیجیتال قرارداد ارائه گارانتی دارد. برندهای سامسونگ، لاوا، نوکیا و آنر مسئولیت خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خود را به این شرکت واگذاری کرده و خریداران محصولات این برندها با گارانتی همراه سرویس، قادر خواهند بود برای خدمات پس از فروش کالا خریداری شده خود به شعب آن مراجعه کنند.

شرایط گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

گارانتی همراه سرویس شامل محصولات ۴ برند سامسونگ، لاوا، نوکیا و آنر می‌شود. در صورت خرید محصولات این برندها با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه، خدمات این شرکت به شما تعلق می‌گیرد. همراه سرویس نیز همانند بسیاری از شرکت‌ها شرایط و قوانینی برای ارائه خدمات و گارانتی‌های خود دارد که بهتر است قبل از خرید هر محصول با این گارانتی به آن‌ها آگاه باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از این خدمات برای رفع خرابی دستگاه خود استفاده کنید. فراموش نکنید برای بهره بردن از خدمات همراه سرویس به هنگام مراجعه به شعب معتبر باید کارت گارانتی و فاکتور خرید معتبر دستگاه را همراه داشته باشید.

  1. ضمانت دستگاه و قطعات آن به مدت ۱۸ ماه بوده و این ضمانت شامل خرابی‌های ناشی از ساخت دستگاه است.
  2. دستگاه به مدت ۷ روز از تاریخ فعالسازی آن و تاریخ قید شده در فاکتور خرید و در صورت داشتن اشکال سخت‌افزاری تعویض می‌شود.
  3. لوازم جانبی دستگاه خریداری شده از تاریخ خرید و فعالسازی آن به مدت ۶ ماه و در صورت خرابی ناشی از ساخت، تحت ضمانت همراه سرویس قرار می‌گیرد.
  4. دستگاه‌هایی که دارای باطری داخلی هستند پس از تاریخ خرید به مدت ۱۸ ماه و دستگاه‌هایی که باطری خارجی دارند تا ۶ ماه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

شرایط باطل شدن گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

اگر بخواهید به صورتی کلی تر تمامی مواردی که دستگاه شما را از گارانتی همراه سرویس خاورمیانه خارج می‌کند و منجر به باطل شدن کارت گارانتی شما می‌شود را بدانید مرور این موارد به شما کمک می‌کند:

  1. نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه
  2. هرگونه آسیب فیزیکی مانند فرورفتگی، ضربه خوردگی، خراش، شکستگی، استفاده غلط و غیر معمول
  3. بازشدن دستگاه و یا تعمیر آن توسط افرادی غیر از کارشناسان همراه سرویس خاورمیانه
  4. نصب نرم‌افزار‌های غیر مجاز و root کردن دستگاه
  5. استفاده از لوازم جانبی غیر اصل و متفرقه که منجر به اشکال در دستگاه شده
  6. نوسانات برقی متاثر بر روی دستگاه

شرایط فاکتور خرید معتبر گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

ارائه فکتور معتبر نیز یکی از شرایط مهم تعلق گرفتن خدمات گارانتی همراه سرویس به مشتریان است. بر اساس قوانین همراه سرویس فاکتور خرید محصول باید ویژگی‌هایی داشته باشد که این ویژگی‌های شامل:

  1. فاکتور باید دارای سربرگ، مهر فروشگاه و امضای فروشنده باشد.
  2. آدرس و شماره فروشگاه بر روی فاکتور درج شده باشد.
  3. نام و مشخصات مشتری در فاکتور ذکر شده باشد.
  4. فاکتور مخدوش، پاره و خط خوردگی نداشته باشد.
  5. تاریخ خرید محصول در دستگاه به صورت صحیح نوشته شده باشد.
  6. اطلاعات دستگاه مانند مدل آن در فاکتور وجود داشته باشد.

ویژگی و مزایا گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

هر گارانتی و ضمانت‌نامه‌ای ویژگی‌ها و مزایایی دارد که خریدار باید بر اساس نیازو توقعات خود آن را به عنوان تضمین کالای مورد نظر خود انتخاب کند. همراه سرویس خاورمیانه با بهر‌گیری از شبکه گسترده پوشش و ارائه آسان خدمات یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه گارانتی محصولات دیجیتال است. همراه سرویس با کسب قرارداد با برندهای متنوع محدوده مشتریان خود را افزایش داده و در کنار این موفقیت، خدمات با کیفیتی نیز در قبال هر یک از برندها ارائه می‌دهد.

شماره تماس گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

تلفن مرکز پاسخگویی :  ۸۴۰۳۰

آدرس گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

تهران، خیابان شهید مطهری

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار