کاهش ۵۰ دلاری هدفون سرفیس در آمازون

f7e37796314b6995d6bc44e9f17c7e22
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت هدفون سرفیس را برای اولین بار در جریان رویداد اکتبر معرفی کرد. هدفونی که اولین محصول در سری سرفیس بوده که کمپانی ردموندی به رونمایی آن می پردازد.

در حالی که سرفیس هدفون نسخه اصلی آن ۳۵۰ دلار است اما با تخفیف ۵۰ دلاری جدید مایکروسافت در آمازون تنها به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می شود.

چنین تخفیفی برای هدفون تازه عرضه شده مایکروسافت جالب توجه بوده و ویژگی های چشمگیر هدفون نظر هر فردی را جلب می‌کند. مایکروسافت با رونمایی از این هدفون رقیبی برای هدفون های بیتس اپل رونمایی کرده است. از جمله ویژگی هدفون سرفیس مایکروسافت، قابلیت ادغام با کورتاناست. شما می توانید این دستیار صوتی شرکت مایکروسافت را به کار گیرید و تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

گذشته از آن کلیدهای مختلفی روی هدفون تعبیه شده که باید به کنترل صدا برای کنترل موسیقی، تنظیم حجم، قطع تماس و غیره اشاره کرد. یکی از قابلیت های بارز این هدفون مایکروسافت نویز کنسلینگ یا همان لغو نویز می باشد. با این قابلیت افراد قادرند نویز را هنگام شنیدن موسیقی حذف کرده و صدای بی نقص و شفافی را بشنوند.

در کنار هدفون چند کلید وجود دارد که می توان با آنها نویز را لغو یا همان کنسل کرد. دقیقا مشخص نیست شرکت ردموندی تا چه زمانی می خواهد این آف یا تخفیف چشمگیر را ارائه دهد. احتمالا بزودی باید شاهد معرفی نسل جدیدی از هدفون سرفیس باشیم که با بهبودی در  طراحی و ویژگی های کارآمد رونمایی می شود.

مایکروسافت در نظر دارد تا محصولی قابل توجه و کارآمدی را رونمایی کند. ردموندی ها هر سال به معرفی محصولات جدیدی از سری سرفیس می پردازند و برای سال ۲۰۱۹ نیز برنامه های بزرگی در سر دارند. مایکروسافت در هفته های پیشین فروش هدفون جدید را آغاز کرده و یک محصول تازه عرضه شده این برند محسوب می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار