پیش فروش نوکیا X71 در چین آغاز شد

c20449c53c28d1ce1ab92ffe721b2126
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوکیا X71 میان رده‌ی جدید نوکیا است که باید با میان رده‌های خوبی چون ردمی نوت ۷ پرو و ویو وی ۱۵ پرو در چین به رقابت بپردازد. این دستگاه از یک دوربین روان به همراه سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و یک سوراخ درون نماشگر برای دوربین سلفی بهره گرفته است. امروز کاربران چینی می‌توانند این محصول را از طریق وب سایت رسمی نوکیا پیش خرید کنند.

بر اساس گزارش ها این دستگاه به همراه نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع LCD و با کیفیت اچ دی پلاس خواهد آمد، که بر روی آن یک سوراخ برای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده است. قلب تپنده‌ی X71 یک اسنپدراگون ۶۶۰ است که در کنار رم ۶ گیگابایتی قرار گرفته است و در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت موجود خواهد بود. شما می‌توانید حافظه‌ی داخلی این دستگاه را با استفاده از میکرو SD ها افزایش دهید.

پیش فروش Nokia X71 در چین آغاز شد

X71 اولین دستگاهی است که نوکیا در آن از یک دوربین سه گانه‌ در پنل پشتی بهره گرفته است که دارای لنزهای ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی است که به ترتیب لنز معمولی، لنزی با قابلیت گسترش زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه و تشخیص عمق تصویر هستند.

این دستگاه داری برچسب قسمت ۳۲۵ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و برچسب قیمت ۴۰۰ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی است. پیش فروش این دستگاه از ۱۷ آپریل آغاز می‌شود و همان نوکیا ۸.۱ پلاس در سطح جهانی است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار