پیش فروش آنر ۲۰i آغاز شد

3ec23abf81c40721adb58a98ca1ffc3d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساب برند آنر در نظر دارد تا دستگاه جدید خود آنر ۲۰i را در چهارشنبه‌ی همین هفته معرفی کند. این در حالی است که بر اساس انتظارات موجود شما می‌توانید از همین امروز آن را پیش خرید کنید. مردم می‌توانند این دستگاه را با قیمت ۱۰۰ یوان تا ۱۵۰ یوان برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت، پیش از ۱۷ آپریل پیش خرید کنند.

آنر ۲۰i اولین دستگاه از سری ۲۰ آنر است که دارای مشخصات مشابهی با آنر ۱۰ و آنر ۲۰ لایت است (براساس آنچه پیش از این درز کرده است).

انتظار می‌رود در قسمت جلویی آنر ۲۰i شاهد یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با طراحی ناتچ قطره‌ای باشیم که درون آن یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت هوش مصنوعی تعبیه شده باشد.

قلب تپنده‌ی این دستگاه یک کایرین ۷۱۰ خواهد بود که در کنار سه کانفیگ رم و حافظه‌ی داخلی برای این دستگاه تعبیه شده است. براساس گزارش ها آنر ۲۰i در سه نسخه‌ی زیر عرضه می‌شود:

  • ۶ گیگابایت رم ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • ۴ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • ۶ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی

در قسمت پیشتی این دستگاه شاهد یک دوربین سه گانه با لنزهای ۲۴، ۸ و ۲ مگاپیکسل هستیم. که دارای قابلیت تشخیص عمق تصویر، تله فوتو و افزایش گستره‌ی دید هستند.

این دستگاه در سه رنگ قرمز، آبی گرادیانت و مشکی خواهد آمد. دو روز آینده که این دستگاه به طور رسمی عرضه شود تمام مشخصات آن نیز عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار