هواوی پی ۳۰ رپو به روزرسانی نرم افزاری دریافت می‌کند

02977d69e8135beecff5927360881cb4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چیزی از عرضه‌ی هواوی پی ۳۰ پرو نمی‌گذارد، با این حال شرکت هواوی برای بهبود این دستگاه به تازگی یک به روز رسانی نرم افزاری نسبتا بزرگ انجام داده است. این شرکت در به روز رسانی جدید سعی کرده است تا عملکرد حسگر اثرانگشت و دوربین ها را بهبود ببخشد(حتما می‌دانید که پی ۳۰ پرو یک اسمارت عالی برای عکاسی است.).

در حال حاضر ما این به روز رسانی دریافت نکرده ایم و هنوز آن را مورد تست قرار نداده‌ایم. با این حال هواوی گفته است که در این به روز رسانی علاوه براینکه دوربین های بهبود پیدا کرده‌اند حالت شب غیرفعال شده است. عکس های استاندارد نور کم برخی از پیشرفت ها را نیز همراه با ویژگی SuperZoom می بینند.

همانطور که گفته شده در این به روز رسانی حسگر درون نمایشگر هم بهبود پیدا خواهد کرد، در این به روز رسانی دو تا از مشکلات این حسگر رفع شده است و این امر سبب بهتر شدن عملکرد و دقت این حسگر خواهد شد. به نظر می‌رسد که بعد از نصب به روز رسانی حسگر اثرانگشت دستگاه شما حساسیت بیشتری نسبت به قبل پیدا خواهد کرد و سرعتر عمل می‌کند.

علاوه براین شما شاهد افزایش عملکرد صوتی دستگاه و سینک ویدئو خواهید بود، به این نحو دستگاه فیلم های اینستاگرام را سریعتر لود می‌کند و همچنین نوتیفیکیشن مربوط به مسیج ها را سریعتر نشان می‌دهد. تا کنون کاربران هند به روز رسانی OTA دریافت می کنند اما مطمئنا در روزهای آینده در بازار جهانی قرار خواهند گرفت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار