هواوی وای ۵ (۲۰۱۹) عرضه شد

29b6f828cfaaa7260b2e9f332bb116d1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

طی ماه گذشته دو بار شاهد شایعاتی حول وای ۵ (۲۰۱۹) هواوی بودیم،‌ این دستگاه بر پایه‌ی هواوی وای ۶ پرو (۲۰۱۹) طراحی  شده بود و دارای نمایشگر کوچکتر، دوربین سلفی پایین تر و رم کمتر بود. هواوی وای ۶ پرو (۲۰۱۹) به همراه یک نمایشگر ۶.۰۹ اینچی، ۳ گیگابایت رم و ۸ مگاپیکسل دوربین سلفی عرضه شده بود، در حالیکه وای ۵ (۲۰۱۹) از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

می‌توان گفت به جز آنچه در بالا به آن اشاره شد مابقی چیزها در هر دو دستگاه یکسان بوده و تفاوتی میان آن ها وجود ندارد. وای ۵ (۲۰۱۹) دارای قلب تپنده‌ی آی ۲۲ بوده و بر روی اندروید پای اجرا می‌شود، رابط کاربری آن MIUI 9 خواهد بود. این دستگاه در حالت پیش فرض دارای حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی است که شما می‌توانید آن را از طریق یک میکرو اس دی تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

بر روی پنل پشتی این دستگاه یک دوبین تک تعبیه شده است که دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است و در زیر آن فلش قرار دارد،‌ وای ۵ (۲۰۱۹) انرژی خود را از یک باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری دریافت می‌کند که از طریق ورودی USB شارژ می‌شود. این دستگاه در سه رنگ مشکی،‌ قهوی روشن و آبی عرضه خواهد شد که به جز مدل آبی آن همه‌ی مدل های دیگر دارای پشت چرمی هستند.

 

در حال حاضر اطلاعاتی درمورد قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار