هوآوی تلفن هوشمند Y7 را درسکوت خبری معرفی کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی یکی از تولیدکنندگان مطرح تلفن هوشمند چینی شناخته شده که تاکنون توانسته با افزایش میزان فروش محصولاتش خودی نشان داده و به شرکت بزرگی در این صنعت تبدیل شود.

حال به تازگی در سکوت خبری هوآوی تصمیم گرفت یک موبایل اقتصادی را با نام Y7 معرفی کرد. این گوشی هوشمند از مشخصات رده بالایی بهره نمی برد و به نوعی مقرون به صرفه ای است که قادر است عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد.

در طراحی شباهتی به دیگر میان رده های هوآوی داشته و استاندارد بوده، بنابراین نباید انتظار کیفیت بالا و پریمیومی از آن داشت. اگرچه مشخصات  Y7 بسیار رده بالا نیست اما باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شد که ساعت ها این تلفن هوشمند را فعال نگه خواهد داشت.

بنابراین با گذشت ساعت ها Y7 عمر باتری کافی خود را داشته و اجازه می دهد افراد به استفاده از محصول بپردازند. مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD، پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ هشت هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره داشت. چنین باتری پرظرفیتی می تواند ساعت ها Y7 را برای فعال بودن باقی نگه دارد و مورد استفاده افراد قرار گیرد.

به گفته هوآوی با چنین ظرفیت باتری Y7 می تواند بیش از ۲۰ ساعت را به پخش ویدئو بپردازد که حقیقتا بالا و قابل توجه است. بیشتر گوشی های هوشمند با باتری کم ظرفیت چنین قابلیتی را دارا نیستند و تنها کمتر از ۱۰ ساعت را می توانند به پخش ویدئو بپردازند که حقیقتا بسیار پایین است.

بدنه پلاستیکی به جای فلزی در Y7 جای تعجبی نداشته و متاسفانه اطلاعات بیشتری از این مدل در دست نیست. انتظار می رود عرضه محصول در تابستان صورت گرفته و کمتر از ۱۵۰ دلار قیمت داشته باشد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار