نام گوشی هایی که رابط کاربری EMUI 9 را دریافت می‌کنند مشخص شد

a01373de4a36bc0cab77ffafc1202b54
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نام گوشی هایی که رابط کاربری  EMUI 9را دریافت می‌کنند مشخص شد

هواوی برای گوشی‌های سری میت ۲۰ رابط کاربری EMUI 9.1 را عرضه کرده است و علاوه‌بر این لیست گوشی‌هایی که رابط کاربری قبلی را نیز دریافت کرده‌اند را منتشر کرده است. این گوشی‌ها شامل: گوشی های آنر ۷X، آنر ۹ Youth Edition، آنر ۹i، هواوی اینجوی ۷S، هواوی اینجوی ۸ پلاس و هواوی اینجوی ۹ پلاس می‌باشند. البته باید اشاره کنیم که هواوی اینجوی ۹ پلاس دیرتر از سایر گوشی‌های هوشمند مذکور و در تاریخ ۱۷ام آوریل این نسخه از رابط کاربری هواوی را دریافت خواهد کرد.

باوجود اینکه گوشی‌های هوشمند مذکور همه گوشی‌هایی هستند که جزء دسته میان‌رده‌ها به‌حساب می‌آیند اما کمپانی هواوی از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود در این گوشی‌های هوشمند استفاده کرده است. دلیل این کار میزان اهمیت بالایی است که کمپانی هواوی به کاربران و مشتریان خود می‌دهد.

اما یکی از گوشی‌های هوشمند مطرح کمپانی هواوی گوشی ۷X از سری آنر است یکی از دلایلی که این گوشی هوشمند اینچنین در بازار چین و در بین مردم مطرح شده است ویژگی‌ها خوب و البته قیمت مناسب آن است. این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۷ بود که معرفی شد. از مشخصات فنی این دیوایس می‌توان به صفحه نمایش ۵.۹۳  اینچی که از رزولوشن فول اچ دی پلاس و همچنین نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار است، چیپست Kirin 659 و دوربین اصلی با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار