موتو G60S موتورولا با چیپ هلیو G95 معرفی شد

abbd7975524ae6bf3b250e03f45a7499
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چندی پیش گزارشاتی مبنی بر تولید و عرضه ی گوشی هوشمند و البته میان رده ی موتورولا منتشر شد، اما حالا وب سایت کمپانی موتورولا به طور رسمی مشخصات گوشی موتو G60S را بیان کرده است اینگونه که مشخص است این دستگاه به تراشه ای از شرکت مدیاتک و یک صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز است ضمن اینکه از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی نیز برخوردار است. در ادامه خبر با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این باب کسب کنید.

به نقل از وب سایت برزیلی موتورولا گوشی موتوG60S از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی FHD+ با ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی برخوردار است. کمپانی موتورولا برای ساخت این دستگاه از تر اشه ی هلیو G95 شرکت مدیاتک بهره برده است، این گوشی از نظر فضای ذخیره سازی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا و ۶ گیگابایت رم است، که از این جهت با نسل قبلی خود برابری می کند.

مشخصات موتو G60Sموتورولا گوشی جدید خود را به ۴ دوربین برای عکاسی بهتر مسلح کرده است. در قاب پشتی  گوشی موتوG60S ماژول دوربین چهارگانه ای وجود دارد که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۱۸ درجه، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی ، بر روی آن تعبیه شده است. علاوه بر دوربین اصلی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون حفره ی موجود در وسط و بالای نمایشگر قرار گرفته است.

در گزارشات منتشر شده از گوشی موتوG60S مدیران شرکت موتورولا هیچ حرفی از ظرفیت باتری آن به میان نیاورده اند وفقط به گفتن اینکه از شارژ سیمی ۵۰ واتی برخوردار است بسنده کرده اند. گفتنی است که این دستگاه جدید موتورولا دارای NFC و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است و از سیستم عامل اندروید ۱۱ نیز برخوردار است. موتورولا گوشی مذکور را در ابعاد و اندازه ی ۱۶۹.۷ در ۷۵.۹ در ۹.۶ میلی متر و وزن ۲۱۲ گرم تولید و عرضه خواهد کرد. طراحان این کمپانی دو رنگ سبز و آبی را برای این گوشی در نظر گرفته اند و قرار است که این موبایل جدید موتورولا با این دو رنگ محبوب راهی بازار شود.

گفتنی است که شرکت موتورولا هنوز تصمیمی برای عرضه ی گوشی موتوG60S در بازار جهانی ندارد و فعلا فروش آن را به کشور برزیل محدود کرده است. قیمت اعلام شده ی موتوG60S برای کاربران برزیلی ۴۳۰ دلار اعلام شده است.

منبع: motorola

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار