درز تصاویری جدید از Moto G6 Play موتورولا

1b5319f006e0fa4c89d1d11b83cf4cdf
زمان مطالعه: 1 دقیقه

درز تصاویری جدید از Moto G6 Play موتورولا

در حالی که سال گذشته طی MWC 2017 شرکت موتورولا تصمیم گرفت نسل جدید خانواده گوشی های هوشمند سری Moto G را معرفی کند اما در سال جاری چنین رونمایی انجام نگرفت و متاسفانه چینی ها برنامه ای برای رونمایی نسل جدید نداشتند.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون سری Moto G6 منتشر شده که قرار است در سه مدل پلاس، پلی و استاندارد معرفی شده و تمامی آنها از نمایشگر بی حاشیه ۱۸:۹ بهره می برند. البته در بخش مشخصات محصولات موتورولا یکسان یا همان یکی نیستند و اختلافی را می توان مشاهده کرد.

به تازگی تصویری از مدل Moto G6 Play منتشر شده اما این بار می توان تصاویر زنده ای را مشاهده کرد و رندر شده نیست. در تصاویر محصول موتورولا گوشی هوشمند خوش ساخت و باکیفیتی به نظر می رسد اما دقیقا مشخص نیست چه مشخصاتی برای آن در نظر گرفته شده است.

موتورولاالبته پیشتر شایعه شده که مشخصات میان رده ای برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده و Moto G6 Play را باید یکی از مدل های پایین رده در خانواده Moto G6 به شمار آورد. گفته می شود این اسمارتفون از نمایشگر ۵.۷ اینچی ۷۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی HD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹، حافظه رم ۳یا ۴ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد. چنین مشخصاتی نشان می دهد که Moto G6 Play یک گوشی هوشمند نامناسب نیست و با قیمت مطلوبی روانه بازار می شود و می توان انتظارات خوبی از این دیوایس کمپانی موتورولا داشت.

احتمالا Moto G6 Play قیمتی ۲۰۰ دلاری خواهد داشت و سایر مدل ها نیز با قیمتی بیش از۳۰۰ دلار روانه بازار می شوند. تنها باید منتظر ماند تا موتورولا این نسل میان رده جدید خود را معرفی کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار