موتورولا و معرفی تلفن های هوشمند مقرون به صرفه Moto C

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکنون شایعات متعددی پیرامون گوشی هوشمند Moto C و Moto C plus موتورولا منتشر شد اما هیچ یک توسط کمپانی چینی تایید یا تکذیب نشده است.

حال در نهایت این شرکت زیرمجموعه لنوو به تایید اسمارتفون پرداخت و آنها را با مشخصاتی رده میانی معرفی کرد. محصولات جدید موتورولا ابعاد بزرگی نداشته و از همان ساختار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی بهره می برند.

دو مدل  Moto C plus و  Moto C هستند و از عناصر طراحی دیگر اسمارتفون های این کمپانی بهره می گیرند. مدل پایه یا همان Moto C از صفحه نمایش ۵ اینچی FWGA، پردازنده چهار هسته ای از نوع مدیاتک، حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی و برخی دیگر بهره می برد.

blank

یک باتری ۲۳۵۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا، اسلات کارت میکرو اس دی و چندی دیگر نیز شامل حال آن شده است.

در سوی دیگر Moto C Plus از صفحه نمایش ۵ اینچی HD، پردازنده چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، حافظه رم ۱ یا ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا را اشاره داشت.

مدل نخست از شبکه ۴G LTE پشتیبانی نمی کند اما نسخه پلاس دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE بوده که شبکه اینترنت سریعتری را دردسترس افراد قرار می دهد.

هر دو اسمارتفون در بخش عقب از دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED، در بخش جلو از دوربین ۲ مگاپیکسلی و برخی از این دست بهره می برند.

این دو محصول در رنگ های گیلاسی، طلایی و مشکی در تاریخ نامشخص و با قیمتی نامعین عرضه خواهند شد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی کمپانی لنوو یا موتورولا مراجعه فرمایید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار